فروش ١٣٧ هزار نسخه کتاب در ۲ روز ابتدایی طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۷

فروش ١٣٧ هزار نسخه کتاب در ۲ روز ابتدایی طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»

با گذشت دو روز از طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب از سوی مردم خریداری شد.

به گزارش صبا به نقل ازروابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با گذشت دو روز از اجرای هجدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ١٣٧ هزار و ٧٠٢ نسخه کتاب به ارزش ٧٩ میلیارد و ٢٧٠ میلیون و ١٧۵ هزار و ٩٨٩ ریال از سوی ۹۷۴ کتابفروش به فروش رسید.

تا پایان دومین روز از طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» استان تهران با ۱۶۲ کتابفروشی و فروش ٢٠ هزار و ۶۶٢ نسخه کتاب به مبلغ ١٢ میلیارد و ٢٠٧ میلیون و ۶۶٣ هزار و ٩٠ ریال توانست ١۵ درصد از کل فروش در این طرح را از بین ۳۱ استان کشور به خود اختصاص دهد.

در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» تاکنون استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی‌، مازندران، خوزستان و کردستان به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب معرفی شدند.

همچنین، استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، کردستان، مازندران و خوزستان تاکنون به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ مبلغ فروش در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شناخته شدند.

در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح،‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است