فرید علیمردانی مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو شد/ آذرهوش رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۳

فرید علیمردانی مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو شد/ آذرهوش رفت

مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مراسم تودیع آذرمیدخت آذرهوش مدیر پیشین و معارفه وحید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما صبح امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو و جمعی از مدیران این شبکه برگزار شد، از تلاش‌های آذرمیدخت آذرهوش قدردانی و فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان معرفی شد.

محمدرضا جعفری جلوه در ابتدا ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و شادباش میلاد امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: در چنین روزی توفیق داریم که در خدمت دوستان باشیم هم برای سپاس از تلاش‌های به ثمر نشسته آذرمیدخت آذرهوش و همچنین خیرمقدم به فرید علیمردانی برای کوشش‌هایی که برای ادامه این مسیر صورت می‌گیرد؛ دو عزیزی که یکی به دوران فراغت از کار رسمی رسیده‌ است و دیگری که در ادامه راه عهده‌دار مسئولیت است.

جعفری جلوه تصریح کرد: به هر حال مسیر کار و تلاش به عنوان قطعه مهمی از عمر آدمی فرا راه همه ماست و همه ما را در برمی‌گیرد. روزی انسان به کار رسمی وارد و زمانی هم فارغ می‌شود اما آثار و برکاتش هم برای خود انسان و هم برای دیگران باقی می‌ماند به ویژه در کار رسانه که ذاتش مواجهه و همگامی با مردم و مخاطب است، این خدمت‌رسانی هم هیچ وجهی ندارد به جز تلاش‌گری برای مردم.

او با اشاره به تلاش‌های آذرمیدخت آذرهوش در سالیان متمادی فعالیتش در سازمان صدا و سیما بیان کرد: او طی این سال‌ها در مسئولیت‌های مختلفی فعال بود‌ه‌ است، بنده نیز در بعضی دوران‌ها با او مجاورت کاری داشته و از همکاری‌‌اش بهره‌مند بودم. در شبکه دو نیز طی این سال‌ها عهده‌دار گروه کودک و نوجوان شبکه دو بود که مسئولیتی سنگین است.

مدیر شبکه دو در ادامه ضمن معرفی فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو مطرح کرد: علیمردانی طی سال‌ها تمرکزش در حوزه رسانه متوجه مخاطب کودک و نوجوان بوده و از خانواده‌ای هم برخوردار است که در این عرصه ریشه دارند. در سال‌های اخیر نیز در حوزه کودک و نوجوان در شبکه جام جم فعال بوده‌ است، برای او آرزوی توفیق و سلامتی را در جمع همکاران صمیمی این شبکه داریم.

این مقام مسئول در پایان توضیح داد: کودک و نوجوان از گروه‌های پر کار و پر ثمر این شبکه است، تنها شبکه‌ای که واجد یک گروه تخصصی کودک و نوجوان است. در کنار شبکه‌های تخصصی دیگر در این حوزه، تشخصی که شبکه دو در این عرصه دارد، بارز و گویاست. تولیدات این گروه غالبا از برنامه‌های پرمخاطب و موثر شبکه بوده و هستند. بِرندهایی که این گروه داشته و دارد و توفیقاتی که در این زمینه حاصل بوده است، نشان دهنده دوران کاری موثری است که مدیر این گروه سپری کرده است.

دوست دارم در این جلسه بیشتر از حس خوبم بگویم

آذرمیدخت آذرخوش نیز در جلسه تودیع خود خاطرنشان کرد: شبکه دو سیما طی همه این سال‌ها خانه دوم من بوده است و همه دوستان برایم عزیز و محترم هستند. یک لیست بلندبالا از تولیداتی که گروه کودک و نوجوان طی این سال‌ها تولید کرده حاضر کرده بودم که در این جلسه ارایه دهم اما بعد فکر کردم هرچه بوده مخاطب روی آنتن دیده است و بقیه آن را هم در جای دیگری باید پاسخگو باشیم که امیدوارم در آنجا سربلند باشم.

او ضمن آرزوی توفیق برای فرید علیمردانی اظهار کرد: دوست دارم در این جلسه بیشتر از حس خوبی بگویم که طی این سال‌ها داشتم و از محضر جناب جعفری جلوه و دیگر دوستان کسب فیض کردم. از خداوند متعال سپاسگزارم که توفیق این همکاری را به من داد. وقتی به پشت سر نگاه می‌کنم، می‌بینم که خاطرات خوب بسیاری دارم و بیشتر خوشحالم از اینکه زمانی به فراغت از کار می‌رسم که همه این خاطرات خوب است و یادآوری این سال‌ها نه تنها مکدرم نمی‌کند بلکه باعث فراغ خاطرم نیز می‌شود.

فرید علیمردانی نیز با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم عنوان کرد: تشکر می‌کنم از آقای جعفری جلوه و اعتمادی که به من کردند و این حضور را نقطه عطفی برای خودم می‌دانم زیرا از دست او به عنوان یکی از بزرگان عرصه رسانه مسئولیتی را عهده‌دار شدن برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم که بتوانم در کنار همه دوستان برنامه‌هایی که ارایه دادیم را عملیاتی کنم. از زحمات آذرهوش تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم سنگ‌هایی روی بنای مستحکمی که ساخته شده، بگذارم و به قرص شدن بیشتر آن کمک کنم.

در ادامه مدیر شبکه دو سیما با اعطای تقدیرنامه‌ای از زحمات مدیر پیشین گروه کودک و نوجوان شبکه دو قدردانی و با خوانش حکمی به صورت رسمی فرید علیمردانی را به عنوان مدیر جدید این گروه معرفی کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است