«فیلم ساختن با بهمن فرمان‌آرا»/ عواید وبینار به بیماران محک تقدیم می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶

«فیلم ساختن با بهمن فرمان‌آرا»/ عواید وبینار به بیماران محک تقدیم می‌شود

وبینار «فیلم ساختن» با بهمن فرمان‌آرا برای اولین بار در ایران و به‌ صورت آنلاین از 16 تا 20 مردادماه در باشگاه آموزش‌های آنلاین یونسکو - یونیتک - برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا، «فیلم ساختن سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا»، عنوان مسترکلاس چهار روزه این کارگردان است. در این دوره به بررسی فیلمنامه، فرازها و فرودها، تدوین و شکوفایی فیلم، دوربین و زاویه دید و همچنین کارگردانی و انتقال حس پرداخته می‌شود. باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو در راستای اهداف آموزشی‌فرهنگی خود برگزارکننده این دوره است.

همچنین عواید برگزاری این دوره از طرف بهمن فرمان‌آرا به‌ مناسبت ۳۰ سالگی محک به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه خیریه تقدیم خواهد شد.

بهمن فرمان‌آرا با خلق آثاری مانند «بوی کافور عطر یاس»، «خانه‌ای روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «خاک آشنا»، «دلم می‌خواد» و … به‌ عنوان یکی از فیلمسازان و کارگردانان مطرح ایرانی شناخته شده است. جدیدترین اثر فرمان‌آرا با عنوان «حکایت دریا» محصول ۱۳۹۵ بود که در دوره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها از ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ به‌ صورت آنلاین اکران شد.

وبینار چهار روزه آنلاین «فیلم ساختن» سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در چهار جلسه و به‌ مدت شش ساعت هر جلسه یک‌ ساعت و نیم برگزار خواهد شد.

همچنین پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر شرکت در دوره با تاییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در وبینار «فیلم ساختن» سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا برای اطلاع از هزینه، سرفصل‌ها و شرایط ثبت‌نام می‌توانند به صفحه اینستاگرام یا وب‌سایت یونیتک به نشانی https://unitech-ac.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است