ساخت «جنگل سرخ» به زمان دیگری موکول شد/ مراحل پایانی نگارش فصل دوم «خسوف» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۳
حسین تراب‌نژاد با صبا مطرح کرد؛

ساخت «جنگل سرخ» به زمان دیگری موکول شد/ مراحل پایانی نگارش فصل دوم «خسوف»

حسین تراب‌نژاد نویسنده سریال «خسوف» به کارگردانی مازیار میری درباره آخرین وضعیت این سریال و مجموعه تلویزیونی «جنگل سرخ» خبر داد.

حسین تراب‌نژاد نویسنده سریال «خسوف» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره این سریال که پروژه جدید پلتفرم نماوا به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان است، گفت: این سریال قصه‌ای خانوادگی و عاشقانه دارد و به نوعی دارای داستانی جوان‌پسندانه است. درحال حاضر تولید فصل اول این مجموعه به پایان رسیده و هم اکنون مشغول نگارش قسمت های پایانی فصل دوم هستیم.

به گفته تراب‌نژاد، «خسوف» قصه‌ای است که علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز مقابل دوربین می‌رود.

این فیلمنامه‌نویس همچنین درباره سریال «جنگل سرخ» که تا پایان سال گذشته بیش از نیمی از نگارش فیلمنامه آن به پایان رسیده بود، بیان کرد: از ابتدا قرار بر این بود که پیش‌تولید این سریال زمستان سال گذشته آغاز شود و حتی کارگردان کار نیز انتخاب شده بود اما به دلیل آنکه این پروژه دارای پروداکشن سنگینی بود و برای تولید آن نیاز به ساخت دکورها و بازیگران متعددی داشتیم، تلویزیون ساخت آن را به زمان دیگری موکول کرد.

تراب‌نژاد در پایان عنوان کرد: «جنگل سرخ» موضوعی حساس در سال‌های ۶۰ و ۶۱ را روایت می‌کند که بیانگر فعالیت منافقین در شمال کشور است و به نوعی قصه نو و تازه‌ای در تلویزیون محسوب می‌شود. فکر می‌کنم تصمیم درستی برای موکول کردن ساخت این سریال ۳۰ قسمتی به زمان دیگری گرفته شد چراکه این سریال پروداکشن سنگینی دارد که اگر به آن توجه نشود ممکن است کار دچار افت کیفی شود.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است