سه فیلم آماده اکران می‌شوند/ قدردانی از فرجی برای سال‌ها فعالیت در شورای صنفی نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

سه فیلم آماده اکران می‌شوند/ قدردانی از فرجی برای سال‌ها فعالیت در شورای صنفی نمایش

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران 3 فیلم تازه در سینماها خبر داد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره درباره مصوبات جلسه امروز ۱۰ مردادماه این شورا ضمن تایید خداحافظی غلامرضا فرجی از ترکیب شورا گفت: آقای غلامرضا فرجی سال‌ها با تلاش و کارایی و تدبیر در شورای صنفی نماینده انجمن سینماداران بودند و زحمت بسیاری کشیدند و امروز که از جمه ما جدا شدند سعی کردیم از زحمات ایشان قدردانی و تشکر کنیم.

وی افزود: به جای ایشان، آقای سجاد نوروزی به عنوان نماینده انجمن سینماداران معرفی شده‌اند.

شایسته درباره مصوبات اکران نیز بیان کرد: به صاحبان سه فیلم «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، «کله‌پوک» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی و «مورچه‌خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی کیان باباییان اعلام شد که با سینماها قرارداد ببندند و به شورای صنفی نمایش مراجعه کنند.

شایسته اضافه کرد: تاریخ اکران این فیلم‌ها هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرنوشت ۹ فیلم پرمخاطبی که برای نمایش در سینماها وعده داده شده بود، گفت: درباره اکران این فیلم‌ها بعد از ایام سوگواری ماه محرم تصمیم گرفته خواهد شد.

شایسته در پایان گفت: مجدد یادآوری می‌شود فیلم‌هایی که درخواست اکران آنلاین دارند، باید از شورای صنفی نمایش برای اکران آنلاین نامه مجوز بگیرند.

به گزارش صبا، از میان ۳ فیلمی که برای نمایش در سینماها معرفی شده‌اند، تنها «گیسوم» جدید است و پیشتر نامش برای اکران مطرح نشده است. «کله‌پوک» مهرماه ۹۹ و «مورچه‌خوار» تیرماه ۱۴۰۰ برای نمایش در سینماها معرفی شده بودند، اما اکران نشده بودند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است