حامد بهداد: قرار بود در «ژن خوک» بازی کنم/ ۲۰ سال صبر کردم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۹

حامد بهداد: قرار بود در «ژن خوک» بازی کنم/ ۲۰ سال صبر کردم!

حامد بهداد می گوید قرار بود در «ژن خوک» بازی کند ولی با توافق با سعید سهیلی به پروژه «قصر شیرین» رفته است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، حامد بهداد که این روزها با بازی در فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی روی پرده است در بخشی از گفتگوی مفصلی که با شماره نخست ماهنامه «صبا» داشت به صبری که در طول این سال ها برای رسیدن به نقش های خوب داشته است اشاره و عنوان کرد: من ۲۰ سال صبر کردم تا نقش خوبی مثل جلال در «قصر شیرین» به من پیشنهاد شد و دوست دارم از چند نفر اینجا تشکر کنم یکی هادی حجازی فر و محسن قرایی و سعید سهیلى که اجازه داد از کار او به فیلم میرکریمى بروم. هادی حجازى فر هم بازیگر خوبی است، هم هنرمند خوبی است. باسواد است، ادبیات بلد است، معاشرت بلد است و انسان است.

وی همچنین خبر داد: از طرف دیگر سعید سهیلی نیز برای من رفاقت کرد. من همان زمان برای فیلم «ژن خوک» با او قرارداد داشتم و پیش پرداخت هم گرفته بودم. وقتی با رضا میرکریمی صحبت کردم به سعید سهیلی گفتم تو به من اجازه می دهی که در آن فیلم کار کنم و او هم پذیرفت. این برای من معنایش برادری و مصلحت خواهی و خیلی ارزشمند است.

فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی با ۳۹ روز نمایش در سینماهای کشور به فروش ۳ میلیاردی رسیده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است