گالری‌گردی در یک آخر هفته تابستانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۹
صبا گزارش می‌دهد؛

گالری‌گردی در یک آخر هفته تابستانی

برای بازدید از نمایشگاه‌های هنری در آخر هفته پیش‌رو می‌توانید با هماهنگی قبلی گالری‌ها برای بازدید حضوری مراجعه کنید.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در شهر تهران و چند شهر دیگر، برخی گالری‌های هنری فعالیت خود را به صورت مجازی پیگیری می‌کنند و بازدید حضوری از دیگر گالری‌ها با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است.

در گزارش پیش‌رو به معرفی برخی نمایشگاه‌های هنری می‌پردازیم که امروز جمعه ۸ مرداد ماه امکان بازدید از آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعیین وقت قبلی از گالری فراهم است.

نمایشگاه انفرادی پیمان کنجکاو با عنوان «مموری-رمومی» (خراب کردن و بازسازی) از دوشنبه ۴ مرداد تا جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در گالری زیرزمین دستان ادامه دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ میزبان علاقه‌مندان است.

«رانه» عنوان نمایشگاه انفرادی فرزاد شکاری است که از پنجشنبه ۷ مرداد تا شنبه ۲۳ مرداد در گالری اِمکان برپاست.

مخاطبان می‌توانند همه‌وزه به‌جز روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برای بازدید از نمایشگاه «رانه» به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول مراجعه کنند.

دیگر نمایشگاهی که امروز ۸ مرداد ماه افتتاح می‌شود نمایشگاه انفرادی شیرین حیدری‌نژاد «گرگ و میش ماندن» است که تا سه‌شنبه ۱۹ مرداد در گالری اُ ادامه دارد.

«گرگ و میش ماندن» همه‌رزوه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری اُ به آدرس تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول میزبان مخاطبان است.

«تجرید سروها» نام نمایشگاه انفرادی فرناز مبردی است که در نگارخانه سروناز در معرض تماشا است.

این نمایشگاه تا تا سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان در شهر شیراز می‌توانند همه‌روزه به‌جز صبح جمعه‌ها به نشانی شیراز، خیابان قصردشت، بعد از کوچه ۸۸ مراجعه کنند.

و آخرین نمایشگاه، نمایشگاه انفرادی نقاشی مجید فعال به نام «گپ» است که از شنبه ۲ مرداد تا سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه در گالری هما در حال برگزاری است.

«گپ» همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری هما به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است