اجرای «غروب روزهای آخر پاییز» برای حمایت از کارگردان اثر

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی «دیوار چهارم»، نمایش «غروب روزهای آخر پاییز» نوشته فریدریش دورنمانت به کارگردانی اکبر حسنی هر شب ساعت 21:15 در مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» روی صحنه خواهد رفت.

داستان این اثر نمایشی که در آن پیام عزیزی، علی مدنی و الهه پور احسان به ایفای نقش پرداخته اند، روایتگر کاراگاهی است که بر اساس رمان‌های یک نویسنده، ثابت می‌کند که خود او قاتل است…

نمایش «غروب روزهای آخر پاییز» با هدف تجمیع حمایت اهالی تئاتر و مخاطبان در راستای یاری کارگردان نمایش، اکبر حسنی که مدتی است با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کند، با دریافت همت عالی هنر دوستان که صرف حمایت از کارگردان «غروب روزهای آخر پاییز» در مبارزه با بیماری های خاص می شود، روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از هادی نصر دستیار کارگردان، میلاد مشهدی خوانی موسیقی، نسیم ملکی طراح لباس، پیام عزیزی و علی مدنی طراح دکور، بابک آبرین طراح پوستر، ماریا زینعلی چهره پرداز و مهدی آشنا عکاس.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا سامانه فروش Tik8 مراجعه کنند.

انتهای پیام/