«مرا آواز دادی» با هشت قطه منتشر می‌شود/ بازگشت محمدجواد ضرابیان به آهنگسازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴

«مرا آواز دادی» با هشت قطه منتشر می‌شود/ بازگشت محمدجواد ضرابیان به آهنگسازی

آلبوم محمدجواد ضرابیان با آواز اشکان کمانگری با نام «مرا آواز دادی» منتشر می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، آلبوم جدید محمدجواد ضرابیان با آواز اشکان کمانگری با نام «مرا آواز دادی» شنبه ۹ مردادماه توسط مرکز موسیقی حوزه‌ هنری در حالی منتشر می‌شود که می‌توان آن را بازگشتِ مجدد این آهنگساز به عرصه‌ انتشارِ اثر بعد از هفت سال دانست.

آلبوم «مرا آواز دادی» شامل قطعاتی چون «بخت بلند» با شعری از خواجوی کرمانی، گروه‌نوازی به همراه ساز و آواز بر اساس شعری از میلاد عرفان‌پور، «زیبایی تو» با شعری از محمد مهدی سیار، «مرا آواز دادی» با شعری از هوشنگ ابتهاج و همچنین «سرِ پرواز» بر اساس شعری از حسین منزوی است. در این اثر همچنین چهار «ساز و آواز» بر اساس اشعاری از بیدل دهلوی خوانده شده است. یک قطعه‌ تک‌نوازی تار، یک قطعه تک‌نوازی عود و گروه‌نوازی نیز از جمله قطعاتِ بی‌کلام این اثر است.

در این آلبوم تعدادی از نوازندگانِ برجسته از جمله اردشیر کامکار کمانچه، حسین بهروزی‌نیا بربت و سینا جهان‌آبادی کمانچه حضور دارند.

از دیگر نوازندگان این اثر می‌توان به بهروز الوندی‌پور نوازنده نی، شهرام میرجلالی و میلاد محمدی نوازندگان تار و تارباس، مریم خدابخش نوازنده عود، فرهاد صفری نوازنده تمبک، زروان،کارنگ و باژنگ و شهریار نظری نوازنده دف اشاره کرد. محمدجواد ضرابیان نیز در این اثر به عنوان نوازنده‌ سنتور فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است