پخش سریال معمایی «بانوی سفیدپوش» از شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳

پخش سریال معمایی «بانوی سفیدپوش» از شبکه چهار

مینی سریال «بانوی سفیدپوش» براساس اقتباسی از رمانی به همین نام و به قلم ویلکی کالینز از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مینی سریال پنج قسمتی «بانوی سفیدپوش» که براساس اقتباسی از رمانی به همین نام و به قلم ویلکی کالینز تولید شده است از روز چهارشنبه ۶ مردادماه پخش خود را از شبکه چهار سیما آغاز خواهد کرد.

«بانوی سفید پوش» که محصول سال ۲۰۱۸ کشور انگلستان است در ژانر معمایی- دلهره آور، تولید و داستان نقاش جوانی به نام هارتلیت را روایت می‌کند که برای تدریس نقاشی به خواهران ماریان استخدام و به املاک آن‌ها در کامبرلند می‌رود. در راه او با زن جوان سفیدپوش و مرموزی روبرو می شود که از چیزی می ترسد. پس از رسیدن به مقصد، هارتلیت متوجه می‌شود یکی از خواهران به نام لورا شباهت ظاهری زیادی با زن سفید پوش مرموز دارد، او کنجکاو می شود تا بداند زن مرموز کنار جاده کیست و چه ارتباطی با کامبرلند و ۲ خواهر دارد؟

این مینی سریال با مدیریت دوبلاژ شراره حضرتی و حضور صداپیشگانی همچون رضا آفتابی، جواد پزشکیان، اکبر منانی، میرطاهر مظلومی، علی همت مومیوند، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، فاطمه نیرومند و… دوبله و آماده پخش شده است.

بازیگران این مینی سریال عبارتند از جسی باکلی، بن هاردی، اولیویا وینال، دوگری اسکات و چارلز رقص.

این مجموعه برای اولین بار به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما از ساعت صفر چهارشنبه ۶ مرداد پخش و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است