بیماری بهرامیان باعث تغییر کارگردان «میدان سرخ» شد/ حذف فرزاد فرزین رسما اعلام نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
جواد نوروزبیگی با صبا مطرح کرد؛

بیماری بهرامیان باعث تغییر کارگردان «میدان سرخ» شد/ حذف فرزاد فرزین رسما اعلام نشده است

جواد نوروزبیگی از پیوستن کمال تبریزی به عنوان کارگردان به سریال «میدان سرخ» خبر داد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره شایعه‌هایی که برای این سریال و تغییر کارگردان‌های آن به‌وجود آمده است، گفت: به تازگیبهرام بهرامیان به شدت درگیر بیماری کرونا شده به حدی که این بیماری تا نزدیک بستری شدن این کارگردان نیز پیش رفت و ما هم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌تر کرده بودیم باید تولید سریال را ادامه می‌دادیم به همین دلیل با مشورت با بهرام بهرامیان کارگردان کار تصمیم گرفته شد تا در این مدت تولید پروژه با همکاری کارگردان دیگر ادامه پیدا کند.

او افزود: درنهایت قرار شد کمال تبریزی به پروژه «میدان سرخ» اضافه شود که این کارگردان لطف کردند با توجه به سابقه همکاری‌های گذشته پذیرفتند ادامه کار را کارگردانی کنند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: با توجه به شدت بیماری بهرام بهرامیان، پزشکان او توصیه کرده‌اند که حداقل تا یک ماه نیاز به استراحت دارد و درحال حاضر نیز بخش‌های باقی مانده سریال با کارگردانی کمال تبریزی درحال فیلمبرداری است.

نوروزبیگی درباره شرایط فعلی سریال بیان کرد: خوشبختانه همه چیز خوب است و هماهنگی درستی بین من و ابراهیم ابراهیمیان، بهرام بهرامیان و کمال تبریزی به عنوان سه کارگردان کار وجود دارد. هیچ شخصی از این پروژه اخراج نشده و هر جایگزینی و تغییری با مشورت پیش رفته است. مانند زمانی که ابراهیم ابراهیمیان به دلیل پروژه سینمایی که در دست داشت از من خواست تا از پروژه کناره‌گیری کند و با مشورت با او به همکاری با بهرام بهرامیان رسیدیم.

او اضافه کرد: روند کار به خوبی درحال پیش رفتن بود و حتی پس از ابراهیم ابراهیمیان توانستیم تقریبا ۵ قسمت را با کارگردان جدید مقابل دوربین ببریم. به همین دلیل واژه‌هایی مانند اخراج از اساس اشتباه هستند چراکه پروژه با برنامه‌ریزی و هماهنگی مسیر خود را می‌رود و مانند هر پروژه دیگری درگیر مصائب کرونا می‌شود. به همین دلیل توقع داریم هر آنچه که می‌شنوید پیش از اینکه آن را خبری کنید با تهیه‌کننده اثر برای صحت خبر صحبت کنید.

به گفته این تهیه‌کننده، تولید سریال همچنان ادامه دارد و بازیگران و عوامل در حال ضبط قسمت‌های باقی‌مانده هستند و به احتمال زیاد تا یک ماه آینده پخش خود را آغاز می کند.

نوروزبیگی در پایان درباره ممیزی این سریال و حذف تیتراژ با صدای فرزاد فرزین گفت: مساله فرزاد فرزین رسما به ما ابلاغ نشده است و ما هم از طریق خبرها متوجه این موضوع شدیم و در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است