ناهید کیانی بانوی تکواندوکار غریبانه از فرودگاه رفت/ این گل هم هدیه گروه ما بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶
محسن کیایی با انتشار عکسی اعلام کرد:

ناهید کیانی بانوی تکواندوکار غریبانه از فرودگاه رفت/ این گل هم هدیه گروه ما بود

بازیگر سینما با انتشار تصویری از بانوی تکواندوکار ایرانی، نسبت به بی‌توجهی به ورزشکاران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، یکشنبه ۳ مردادماه ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان در جریان مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۱ در مقابل کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که عضو تیم پناهندگان است، قرار گرفت و پس از یک جدال نزدیک، مسابقه را واگذار کرد.

در جریان این مسابقه و پس از آن، اغلب واکنش‌ها به ماجرای پناهندگی کیمیا علیزاده، تغییر تابعیت او و اتفاقات مرتبط با آن اختصاص داشت و کیانی نماینده کشورمان به نوعی مورد کم‌توجهی قرار گرفت.

ناهید کیانی تکواندوکار جوان امروز صبح ۵ مرداد به ایران بازگشت، اما بر اساس آنچه محسن کیایی بازیگر سینما در صفحه اینستاگرامش نوشته، حتی او در بازگشت به کشور نیز با کم‌توجهی مواجه شده است.

کیایی با انتشار تصویری از کیانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «امروز، تهران، فرودگاه امام خمینی(ره) سر صحنه فیلمبرداری بی‌گناه

این دختر که می‌بینید، به همراه خانواده‌اش یکی از قهرمان‌های المپیکی ماست. ناهید کیانی.

باورم نمی‌شد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه، همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران می‌جنگید. قهرمانی که رویاروییش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت، انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش رو برای رسیدن به المپیک کرده بود، کمتر دیده شد.

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده‌اش. همین بی‌مهری‌ها باعث رفتن خیلی از قهرمان‌های ما شد. باید مراقب امثال کیمیاها و کیانی‌ها بود. این همه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست. اون گلم تو دستش می‌بینید، گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچکس دیگه.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است