قائم مقام شبکه پنج سیما منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۴
با حکم مدیر شبکه

قائم مقام شبکه پنج سیما منصوب شد

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما طی حکمی مهدی کریمی زارچی را به عنوان قائم مقام شبکه پنج سیما معرفی و منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما مهدی کرمی زارچی را به عنوان قائم مقام شبکه پنج سیما منصوب کرد.
در حکم انتصاب مهدی کریمی زارچی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در رسانه ملی به سمت  قائم مقام شبکه پنج سیما منصوب می شوید. جمهوری اسلامی ایران به عنوان مطلع تمدن نوین اسلامی به رسانه ای پیشرو، هوشمند و تاثیر گذار نیاز داشته و شبکه پنج سیما با پخش سراسری و تمرکز ویژه بر کلان شهر تهران، می بایست نقشی درخشان در سپهر رسانه ای سازمان صدا و سیما ایفا کند.

جایگاه جنابعالی در مدیریت کلان محتوا و ایجاد هماهنگی بین گروه ها و برنامه های مختلف شبکه به منظور ارایه تصویری پرنشاط، منسجم و پیشرفته از ام القرای اسلامی بسیار حایز اهمیت است. همچنین تسهیل تعامل با بخش های درون و برون سازمانی به منظور دستیابی سریع به اهداف مد نظر شبکه در تولید پیام از مهمترین محورهای فعالیت شما است.

مهدی کریمی زارچی که متولد ۵۶ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه و کلام از دانشگاه امام صادق (ع)  است کار خود را در سازمان صدا و سیما از سال ۸۰ در مرکز طرح و برنامه سازمان آغاز کرده است.

وی سپس از سال ۸۲ در مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما در سمت های دبیر هیات های تخلفات برنامه ای سازمان و مدیر نظارت سیما ادامه فعالیت داد و در سال ۹۰ به معاونت سیما و شبکه دو منتقل شد. دبیر شوراهای «عفاف و حجاب»، «خانواده » و «کودک و نوجوان » سیما، دبیر شوراهای « راهبردی» و «اندیشه ورزی »، مدیر گروه فیلم های تلویزیونی، مدیر گروه فرهنگ و تاریخ و مدیر طرح و برنامه شبکه دو از مسئولیت های وی در این سال ها بوده است.

سرپرستی گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما آخرین مسئولیت وی بوده و فرمانده بسیج مرکز نظارت و ارزیابی و قائم مقام بسیج شبکه دو از دیگر فعالیت های او بوده است. وی در فضای مجازی نیز فعال بوده و موسس و مدیر گروه های حلقه وصل در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000