تولید «به عقب برنمی گردیم» متوقف شد/ روزگار شلوغ بازیگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۶
پویا نبی به صبا خبر داد:

تولید «به عقب برنمی گردیم» متوقف شد/ روزگار شلوغ بازیگران

فیلم کمدی «به عقب برنمی گردیم» به دلیل اینکه بازیگران مدنظر برای پروژه سر فیلم های دیگر هستند فعلا جلوی دوربین نمی رود.

پویا نبی نویسنده و کارگردان که قرار بود در دهه اول شهریور فیلم اولش را در ژانر کمدی با نام «به عقب برنمی گردیم» را به تهیه کنندگی بهمن کامیار بسازد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا خبرداد: ما بیش از ۱۰ روزیش تولید جدی داشتیم و از عوامل فنی پشت دوربین هم دعوت به عمل آمد، لوکیشن ها بازدید و مجوزها نیز اخذ شد ولی این کار در همین مرحله متوقف ماند.

وی افزود: دلیل توقف کار این بود که بازیگران مطرح کمدی که ما می خواستیم در پروژه ما بازی کنند روزهای شلوغ کاری شان را داشتند و نشد که در فیلم «به عقب برنمی گردیم» بازی کنند و من هم نمی خواستم از هر بازیگری در این فیلم استفاده کنم لذا پروژه متوقف شد تا ببینم در آینده وضعیت چه می شود.

کارگردان فیلم کوتاه «خوابگردها» تاکید کرد: بهمن کامیار به عنوان تهیه کننده بسیار حرفه ای عمل و برنامه ریزی کرد ولی مشکل امروز سینمای ایران بازیگر است که مبتلابه فیلم ما نیز شده است.

نبی در پاسخ به اینکه درنهایت سرنوشت پروژه «به عقب برنمی گردیم» به کجا ختم می شود، توضیح داد: بهمن کامیار قصد دارد فیلم خودش را کلید بزند که فکر می کنم پس از پایان آن پروژه بتوانیم کار ما را باز پیش تولید کنیم.

به گفته وی، بهمن کامیار نزدیک به یک سال پای پروژه «به عقب برنمی گردیم» ایستاد و به همین دلیل قدردان او است.

این فیلمساز جوان درباره اینکه در این فاصله فیلم کوتاه می سازد یا خیر، گفت: هزینه ساخت فیلم کوتاه هم خیلی بالا رفته است و من با اینکه خیلی علاقمند به ساخت فیلم کوتاه هستم ولی مساله مالی وجود دارد.

نبی همچنین خبر داد: چندی پیش در جشنواره «چهل سال چهل فیلم» که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد فیلمنامه ام به عنوان اثر برتر انتخاب شد و قرار بود هزینه تولید آن پرداخته شود. پس از چندبار بازنویسی، قرارداد کار بسته شد ولی با تغییر مدیریت انجمن تولید متوقف شد.

این نویسنده فیلمنامه در پایان گفت: مدیر جدید انجمن حتی تعهدات جشنواره به سینماگران برتر آن رویداد را هم قبول ندارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000