پایان مراحل ساخت دکور ۲ هزار متری «کهکشان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

پایان مراحل ساخت دکور ۲ هزار متری «کهکشان»

مسابقه «کهکشان» که یکی از برنامه‌های شبکه پنج سیما برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ است این روزها در مرحله پایانی ساخت دکور قرار دارد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «کهکشان» مسابقه جدید شبکه پنج است که در هر قسمت از این مسابقه، گروهی پنج نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی می‌کنند و به این بهانه با چالش‌های انسان در مواجهه با رسانه‌ها در هر یک از کهکشان‌های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان ‌اینترنت ‌مواجه خواهند شد.

در این مسابقه همچنین برای اولین‌بار مخاطبان تلویزیون می‌توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی‌های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش مسابقه از تلویزیون در منازل خود تجربه کرده و شیوه‌ای نو را در تعامل با تلویزیون تجربه کنند.

با پایان یافتن مراحل ساخت دکور این مسابقه که در فضایی ۲ هزار متری طراحی شده است، مراحل ثبت‌نام شرکت‌کنندگان نیز آغاز شده است. به همین دلیل خانواده‌هایی که آماده به چالش کشیدن خود در مواجهه به چالش‌های فیزیکی و معمایی این مسابقه هستند باید تمایل خود برای شرکت در این مسابقه را از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۲۸ در پیام‌رسان واتساپ اعلام کنند تا هماهنگی‌های بعدی برای حضور آن‌ها در این مسابقه انجام شود.

این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه‌کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است.

همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیونی، حامد صفایی به عنوان مدیر هنری، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت به عنوان گرافیست، عباس نیک نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان به عنوان گروه طراحی بازی‌ها در این مسابقه حضور دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است