«دورهمی» به نیمه‌نهایی رسید/ ۹ قسمت تا پایان مسابقه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱

«دورهمی» به نیمه‌نهایی رسید/ ۹ قسمت تا پایان مسابقه

مسابقه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته سوم مردادماه وارد مرحله نیمه نهایی شد و مهران مدیری از پایان فصل پنجم این برنامه تا 9 قسمت دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شب گذشته سوم مردادماه، در بیست و پنجمین برنامه فصل پنجم «دورهمی» که در سری جدید خود در قالب یک مسابقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، مهران مدیری اعلام کرد که از این قسمت مرحله نیمه نهایی این مسابقه آغاز شده است.

مجری «دورهمی» درباره این مرحله توضیح داد: ۲۴ نفر از ۲۴ برنامه به این مرحله راه پیدا کردند، به این صورت که هر شب یک شرکت‌کننده توانست با امتیاز بیشتر برنده گروه خود باشد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

او افزود: از امشب، ۹ قسمت به مراحل نیمه نهایی، نهایی و فینال فینالیست‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

مدیری بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی برخلاف مرحله پیشین که تعداد شرکت‌کننده‌های حاضر در استودیو هشت نفر بودند، تعداد آن‌ها به چهار نفر کاهش پیدا کرده است و طی شش برنامه آینده که با عنوان نیمه نهایی روی آنتن می‌رود، هر شب یک شرکت‌کننده در آیتم دایره حذف می‌شود و سه شرکت‌کننده دیگر به مرحله ربات می‌روند.

او ادامه داد: دو قسمتی که پس از مرحله نیمه نهایی روی آنتن می‌رود شمایل دیگری دارد و در نهایت در آخرین قسمت مسابقه تنها بین دو شرکت‌کننده برگزار می‌شود که یک نفر از آن‌ها برنده برندگان فصل پنجم «دورهمی» خواهد بود.

مهران مدیری در پایان عنوان کرد: این ۹ قسمت کمی متفاوت‌تر پیش می‌رود و سوالات شرکت‌کنندگان نسبت به قسمت‌های گذشته سخت‌تر است. تلاش ما بر این بود که شرکت‌کنندگان این مرحله به ترتیب قسمت‌های پخش شده در مسابقه حاضر شوند اما به دلیل مشکلاتی که برای هماهنگی آن‌ها از جمله مسافت آن‌ها و بیماری کرونا وجود داشت به شکل رندوم شرکت‌کنندگان را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است