رونمایی از تیزر سریال «۸۷ متر»/ کیانوش عیاری زمان پخش را ۱۰ مرداد اعلام کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳

رونمایی از تیزر سریال «۸۷ متر»/ کیانوش عیاری زمان پخش را ۱۰ مرداد اعلام کرد

سریال 40 قسمتی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری به زودی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «۸۷ متر» که قرارست پخش خود را در شبکه یک شروع کند در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده که کیانوش عیاری آن را جلوی دوربین برده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود و …..

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، علی سلیمانی، زنده‌یاد حسین محب‌اهری، شبنم عرفی‌نژاد، داریوش کاردان، فریده سپاه‌منصور، سعید پیردوست، مریم سلطانی و محمد بحرانی بازیگران این سریال هستند.

همچنین عیاری کارگردان «۸۷ متر» در گفتگو با روزنامه همشهری عنوان کرده است که این سریال ۴۰ قسمتی که از سال ۹۶ کلید خورده است، از دهم مرداد‌ پخش خود را آغاز می‌کند و روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است