انتشار قطعه «سراب» با شعری از فریدون مشیری و صدای محمد یادگار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

انتشار قطعه «سراب» با شعری از فریدون مشیری و صدای محمد یادگار

قطعه «سراب» سومین همکاری مشترک مهرداد پازوکی آهنگساز پیشکسوت موسیقی و محمد یادگار خواننده از سوی انتشارات نهاله رودکی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی-هنری رودکی، قطعه «سراب» سومین همکاری مشترک مهرداد پازوکی آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایران و محمد یادگار خواننده با شعری از فریدون مشیری از سوی انتشارات نهاله رودکی منتشر شد.

پژمان بلورچی ناشر و مدیر موسسه فرهنگی -هنری نهاله رودکی که این روزها در همکاری با مهرداد پازوکی آهنگساز پیشکسوت و محمد یادگارخواننده، قطعاتی از جدیدترین ساخته‌های این دو هنرمند را در بازار موسیقی منتشر می‌کند، گفت: قطعه «سراب» تازه‌ترین اثر مشترک مهرداد پازوکی و محمد یادگار است که در قالب تک آهنگ از طریق موسسه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این اثر با ارکستر و سازبندی ملی ضبط شده و مبتنی بر موسیقی ایرانی است.

وی ادامه داد: «سراب» سومین قطعه از همکاری مهرداد پازوکی آهنگساز کشورمان با محمد یادگار خواننده جوان است چراکه طی ماه‌های اخیر قطعاتی همچون «به سفر فکرنکن» و «آرزوی نقش بر آب» از این دو هنرمند را منتشر کردم و طبق برنامه بلندمدتی که در دست داریم سه قطعه دیگر نیز منتشر و در نهایت در قالب یک آلبوم موسیقی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بلورچی با اشاره به انتشار جهانی این آثار بیان کرد: تا به امروز این سه اثر هم‌زمان با سایت‌های داخلی در پلتفرم‌های خارجی نیز منتشر شده تا هموطنانمان در سراسر دنیا بتوانند آن‌ها را بشنوند.

این نوازنده سنتور در پایان درباره نقش حمایت پیشکسوت‌هایی مانند مهرداد پازوکی از خوانندگان جدید عنوان کرد: مهمترین کاری که پیشکسوتان در هر شغل و جایگاهی می‌توانند انجام دهند حمایت از نیروهای تازه وارد است. این مسئله در زمینه موسیقی خیلی پررنگ‌تر است. وقتی که مهرداد پازوکی قبول زحمت می‌کند که آهنگسازی یک آلبوم را با یک صدای جدید بر عهده بگیرد انگیزه مضاعفی هم به خواننده و هم به شرکت تولید کننده و تهیه‌کننده موسیقی می‌دهد که خود نشان دهنده این است که این آهنگساز قصد دارد تمام تجربه‌های خود را به نسل بعدی انتقال دهد و دوست دارد این مسیر روشن باشد. پیشکسوت‌هایی همچون مهرداد پازوکی می‌توانند چراغ راه مسیر پیشرفت موسیقی باشند و در نتیجه بسیار کمک کننده به نسل جوان و انگیزه دهنده به آن‌ها و کمپانی‌های موسیقی خواهند بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است