جدول زمان‌بندی جشنواره «تئاتر پنجمک» منتشر شد/ آغاز رویداد از سوم مرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۸

جدول زمان‌بندی جشنواره «تئاتر پنجمک» منتشر شد/ آغاز رویداد از سوم مرداد

جدول زمان‌بندی اجرای نمایش‌های جشنواره آموزشی «تئاتر پنجمک» منتشر شد.

به گزارش صبا، جدول زمان‌بندی اجرای هفت اثر نمایشی حاضر در جشنواره آموزشی «تئاتر پنجمک» منتشر شد.

جشنواره «تئاتر پنجمک» روز یکشنبه سوم مردادماه در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. سالن اصلی این مجموعه فرهنگی نیز از روز ۱۱ مرداد میزبان نمایش‌های حاضر در جشنواره می‌شود.

اولین روز جشنواره نمایش «پیتر پن» دو اجرا در نوبت‌های ۱۵ و ۱۷ انجام می‌دهد. این نمایش روز دوشنبه نیز یک اجرا در ساعت ۱۵ خواهد داشت.

پنجمین روز مردادماه نیز سالن استاد محمد میزبان نمایش «هانسل و گرتل» می‌شود که دو اجرا در نوبت‌های ۱۵ و ۱۷ انجام می‌دهد. روز چهارشنبه این نمایش در ساعت ۱۵ نیز روی صحنه می‌رود.

«پری دریایی» عنوان نمایشی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفت و هشت مرداد بر صحنه سالن استاد محمد می‌رود. این نمایش نیز در روز پنجشنبه دو نوبت اجرا ساعت ۱۵ و ۱۷ و در روز جمعه یک نوبت اجرا ساعت ۱۵ خواهد داشت.

نمایش «شاهزاده و گدا» نیز در روزهای شنبه ۹ و یکشنبه ۱۰ مردادماه سال جاری به سالن استاد محمد می‌رود. این نمایش نیز در روز اول اجرای خود در ساعت‌های ۱۶ و ۱۷ اجرا می‌شود. دومین روز اجرای این نمایش نیز در ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

نهمین روز برگزاری جشنواره آموزشی «تئاتر پنجمک» در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود. نمایش «پوستین زرین» در دو نوبت ۱۵ و ۱۷ روی صحنه می‌رود. این نمایش ساعت ۱۵ روز بعد نیز اجرای مجدد خواهد داشت.

نمایش «بابالنگ دراز» روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه به اجرا در خواهد آمد. این نمایش نیز در روز ۱۳ مرداد دو اجرا در ساعت‌های ۱۵ و ۱۷ و در روز ۱۴ مرداد یک اجرا در ساعت ۱۵ خواهد داشت.

آخرین اجرای جشنواره نمایش «آرش کمانگیر» خواهد بود که در روزهای ۱۵ و ۱۶ مردادماه بر صحنه می‌رود. این نمایش نیز مطابق زمان‌بندی دیگر آثار در روز اول اجرای خود دو اجرا و در روز دوم یک اجرا انجام می‌دهد.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک روز ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ با برپایی مراسم اختتامیه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به کار خود پایان می‌دهد.

در صورت ادامه وضعیت پرخطر همه‌گیری کرونا در شهر تهران، اجراهای این جشنواره هیچ‌گونه بلیت فروشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است