شروع مرداد ماه با افتتاح چند نمایشگاه هنری | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸

شروع مرداد ماه با افتتاح چند نمایشگاه هنری

باوجود تعطیلی تهران و به تعویق افتادن برخی برنامه‌های فرهنگی، جمعه 1 مرداد تعدادی از گالری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمایشگاه‌هایی را افتتاح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، در طول این گزارش نگاهی خواهیم داشت به نمایشگاه‌هایی که در روز جمعه ۱ مرداد ماه با وجود تعطیلی‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود افراد افتتاح می‌شوند.

نمایشگاه گروهی «خانه‌ای روی بوم» مجموعه آثار رویا حیدری و هنرجویان او از جمعه ۱ مرداد تا چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ در نگارخانه انتظامی برپاست.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها در این گالری به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبروی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ میزبان علاقه‌مندان است.

«نهگبانان شب» دیگر نمایشگاه گروهی است که تا چهارشنبه ۶ مرداد ماه در نگارخانه گل‌های داودی با حضور استاد منوچهر موغاری و استاد مجید اوشانی در معرض نمایش است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، بین حافظ و شهید نجات الهی، پلاک ۲۶۳ مراجعه کنند.

نمایشگاه گروهی «تمام ناتمام» از آثار هنرجویان استاد نیکتا حقیقت‌جو تا چهارشنبه ۶ مرداد ماه در گالری آیریک به نشانی تهران، اتوبان ستاری بلوار فردوس شرق، نبش وفا اذر، مجتمع ایریک سنتر جنوبی، طبقه۳، واحد ۱۰۲ برپا است.

و یک نمایشگاه گروهی دیگر که مخاطبان می‌توانند این آخر هفته به تماشای آن بروند «انعکاس» است که تا سه‌شنبه ۵ مرداد در نگارخانه احسان ادامه دارد.

علاقه‌‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به آدرس تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ مراجعه کنند.

و در پایان نمایشگاه گروهی «خطوط خودساخته» با کیوریتوری امیرعلی قاسمی امروز ۱ مرداد ماه در گالری پروژه‌های آران افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد. این نمایشگاه گروهی همه‌روزه به‌جز  شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است