نیما رییسی این هفته «پرانتزباز» را اجرا می‌کند/ سانسور در آثار تصویری

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فردا جمعه اول مرداد برنامه «پرانتزباز» رادیو نمایش برای نمایش خانگی پرونده باز می‌کند.

این برنامه با اجرای نیما رییسی همین‌طور سردبیری و تهیه‌کنندگی مارال دوستی قصد دارد به رابطه‌ فرهنگ و اخلاق با سانسور در آثار تصویری بپردازد. با توجه به همه‌گیری این خبر و جایگاه تازه و پرطرفدار نمایش خانگی «پرانتزباز» با هدف آگاهی بخشی و شنیده شدن نظرات متفاوت این رابطه را بررسی می‌کند.

«پرانتزباز» که پر مخاطب‌ترین برنامه‌ ۶ سال گذشته انتخاب شده بود پس از بازگشت به آنتن رادیو با موضوعات مختلف میزبان هنرمندانی چون علی نصیریان، داریوش مهرجویی، مهران مدیری، رضا کیانیان، علیرضا خمسه، فرشته صدرعرفایی، علی سرتیپی، میلاد کیمرام، مهدی یزدانی خرم و … بوده است.

این برنامه در هر شماره پرونده‌ای ویژه‌ای را بررسی کرده و برای ادای احترام به سینمای ایران موضوع هر هفته را با نام یک فیلم پیوند می‌زند. بررسی رابطه‌ فرهنگ و اخلاق با سانسور در آثار تصویری، موضوعی «بدون تاریخ، بدون امضا» است همچنان که درخشش این فیلم بدون تاریخ باقی خواهد ماند.

برنامه شماره‌ پنجم «پرانتز باز» را نیما رییسی اجرا می‌کند و کارشناسانی چون فرانک آرتا، نغمه دانش آشتیانی و علیرضا بهرامی او را در این شماره همراهی می‌کنند.

«پرانتزباز» هر جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی_نمایشی رادیو نمایش و به‌صورت زنده از موزه‌ سینما بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام.