ساخت فصل اول سریال «مادر سوجان» با بودجه ۲۰ میلیاردی توسط فریدون حسن‌پور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

ساخت فصل اول سریال «مادر سوجان» با بودجه ۲۰ میلیاردی توسط فریدون حسن‌پور

برای ساخت فصل نخست سریال «مادر سوجان»، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان در حاشیه آیین افتتاح استودیوهای رادیویی تلویزیونی و واحد سیار HD صداوسیمای مرکز گیلان در جمع خبرنگاران گفت: سریال «مادر سوجان» نخستین سریال طولانی قسمت است که در مراکز استانی رسانه ملی ساخته می‌شود و نشان از توانمندی هنری و فنی این مراکز در تولید آثار نمایشی فاخر دارد.

محمدباقر باقرزاده گفت: سریال «مادر سوجان» طرح بزرگی است که در چند فصل تولید خواهد شد و فصل نخست این سریال در ۶۵ قسمت با نویسندگی فریدون حسن پور، تهیه‌کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: داستان این سریال که با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته خواهد شد، قصه زندگی سوجان دختری گیلانی، از دوره نوجوانی تا دوران مادری و مادربزرگی اوست و در همین دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان اعلام کرد: برای ساخت فصل نخست سریال «مادر سوجان»، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که ۵۰ درصد آن از منابع استانی و ۵۰ درصد از منابع متمرکز سازمان صداوسیما تامین خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است