بازبینی آثار دو بخش جشنواره تئاتر فتح خرمشهر آغاز شد/ جایگزینی دو نمایش 

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دبیرخانه بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، با توجه به اتمام زمان ارسال فیلم و ویدیوی نمایش‌ها برای شرکت در مرحله بازخوانیِ بخش‌های مسابقه نمایش‌های کوتاه و نمایش‌های محیطی و میدانی، مرحله بازبینی آثار آغاز شده است و دبیرخانه این دوره جشنواره از پذیرش آثار ارسالی بعد از زمان مقرر (۲ شهریور ۱۳۹۸) معذور است.

همچنین با توجه به آماده نبودن ۲ اثر از آثار مرحله بازخوانی در بخش مسابقه صحنه و اعلام گروه‌های منصرف شده، ۲ نمایشِ «۶۶ کد دیوانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری از استان کرمانشاه و «رمان سمپاشى» به نویسندگی رضا گشتاسب و بازنويسى، دراماتورژى و كارگردانی جواد صداقت و الهام ابنى از استان بوشهر با توجه به امتیازبندی هیات انتخاب متون، به مرحله بازبینی اضافه و معرفی شده‌اند.

طبق زمان‌بندی اعلام شده دبیرخانه جشنواره، بازبینی آثار بخش مسابقه صحنه از تاریخ ۱۵ شهریور به صورت حضوری در استان‌ها و تهران آغاز خواهد شد.

بیست‌ودومین جشنواره ملی فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی، آبان ماه سال جاری در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.   

انتهای پیام/