رونمایی از اولین تیزر انیمیشن «ژولیت و شاه» در جشنواره فانتازیا

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش به نقل از سایت جشنواره فانتازیا، «ژولیت و شاه» انیمیشنی در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال است که به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر در ایران می‌پردازد. این انیمیشن سینمایی برای نخستین بار به بهانه حضور اشکان رهگذر به‌عنوان داور جایزه «ساتوشی کن» در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ معرفی شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن سینمایی به تهیه‌کنندگی آرمان رهگذر آمده است که: «جولی بازیگر جویای نام ولی تازه‌کار تئاتر، توسط ناصرالدین‌شاه به ایران دعوت می‌شود تا نقش ژولیت را در نمایشی بازی کند. غافل از آنکه شاه نقشه دیگری برای او دارد.»

ژینوس پدرام بعد از انیمیشن «آخرین داستان» برای دومین بار با استودیو هورخش در تدوین این پروژه همکاری می‌کند. بهنام جلیلیان، آهنگسازی و میثم یوسفی، ترانه‌سرایی انیمیشن «ژولیت و شاه» را بر عهده دارند. امین قاضی، مدیر دوبلاژ این انیمیشن سینمایی است و سام استودیو، ضبط صدای صداپیشگان این پروژه را انجام می‌دهد.

پیش‌تولید انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه»، پیش از انیمیشن «گنج اژدها» از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود این انیمیشن در اواخر سال ۱۴۰۱ آماده نمایش شود.

جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل آنلاین از ۵ تا ۲۵ آگوست (۱۴ تا ۲۴ مرداد) در شهر مونترال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/