موضوع بخش ویژه جشنواره سینماحقیقت مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۶

موضوع بخش ویژه جشنواره سینماحقیقت مشخص شد

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در بخش ویژه‌ای به نمایش و تقدیر از مستندهایی با موضوع کارآفرینی و رونق تولید می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» در بخش ویژه‌ای، به استقبال نمایش و تقدیر از مستندهایی با موضوع کارآفرینی و رونق تولید می‌رود. در این بخش ویژه که با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود، فیلم‎های مستند با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و… مورد پذیرش و داوری قرار می‌گیرند.

سال تولید فیلم‌های مورد پذیرش بخش مستندهای کارآفرینی آزاد بوده و به سه اثر برگزیده هیات داوری، بدون قید زمان فیلم و سال تولید، لوح تقدیر و سه جایزه نقدی ۱۵، ۱۲، ۱۰ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

متقاضیان حضور در این بخش جشنواره، می‌بایست فرم شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ روی وب‌سایت www.irandocfest.ir تکمیل کرده و از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول ارایه کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است