تولید مستندی درباره زندگی حرفه‌ای رادیویی ژاله علو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶

تولید مستندی درباره زندگی حرفه‌ای رادیویی ژاله علو

مستند «دختر خورشید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی شیبانی‌زاده درباره فعالیت‌های رادیویی ژاله علو ساخته شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه استودیو هشت، مستند «دختر خورشید» به زندگی حرفه‌ای و شخصی ژاله علو هنرمند پیشکسوت و فعالیت‌های رادیویی او از ابتدای حضورش در این رسانه می‌پردازد.

این مستندها بخشی از مجموعه مستند بلند «استودیو هشت» هستند که با موضوع بررسی و تحلیل تاریخ فرهنگی و اجتماعی رادیو در ایران به مدت سه هزار دقیقه در ۱۰ فصل ۵ قسمتی و در مجموع ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای در حال تهیه و تولید است.

هر مستند پرتره یک فیلمنامه مستقل و یک راوی دارد که هر بار یکی از دوستان و همکاران آن شخصیت رادیویی، بیننده را با خود همراه می‌کند که در این مستند معصومه نورزاد خبرنگار، گوینده و بازیگر نمایش رادیویی راوی این قسمت است.

طراح، محقق، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه مهدی شیبانی‌زاده است که بیش از بیست سال است در رادیو و تلویزیون برنامه‌سازی می‌کند.

دیگر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از محققان و نویسندگان: هدیه رضایی، سوفیا منشی پور، مهدی شیبانی زاده، مدیر فیلمبرداری: احد عاقلی، تدوین: هادی شیبانی، دستیار کارگردان: پریسا غیاثوند، عکاس: ستاره سرداری، پشتیبانی فنی: فراز تجهیز، مجری طرح: آژانس تبلیغاتی باد صبا.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است