پیش‌تولید «ناجورها» آغاز شد/ نگارش فصل دوم سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰

پیش‌تولید «ناجورها» آغاز شد/ نگارش فصل دوم سریال

سریال نمایش خانگی «ناجورها» از اوایل تیرماه وارد مرحله پیش تولید شده است.

به گزارش صبا، سریال نمایش خانگی «ناجورها» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی از اوایل تیرماه وارد مرحله پیش تولید شده است.

علی طلوعی مجری طرح «ناجورها» در این باره گفت: پیش تولید سریال نمایش خانگی «ناجورها» از چند روز گذشته آغاز شده است و عوامل تولید در حال انجام مراحل مقدماتی تولید سریال هستند.

او افزود: تهیه‌کنندگی این سریال که قرار است از پلتفرم‌های اصلی پخش شود، ایرج محمدی برعهده دارد و کارگردانی آن بر عهده سید مسعود اطیابی است.

طلوعی تصریح کرد: در حال حاضر تیم تولید در حال انتخاب عوامل اصلی و انتخاب بازیگران سینما برای ایفای نقش در این سریال هستند که به زودی از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

به گفته مجری طرح این سریال فیلمنامه فصل اول «ناجورها» که براساس طرحی از بابک کایدان و در ژانر کمدی است توسط مریم تاجیک نوشته شده است و فصل دوم سریال در حال نگارش است.

او در پایان تاکید کرد: «ناجورها» در دو فصل ۱۵ قسمتی و مجموعا ۳۰ قسمت تولید می‌شود و به عنوان محصول جدید نبراس پیکچرز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. سریال‌های «مانکن» و «ملکه گدایان» و فیلم‌های سینمایی «کشتارگاه»، «خداحافظ دختر شیرازی» و «من اینجا هستم» از محصولات نبراس پیکچرز بوده‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است