منتقدان به فیلم برنده نخل طلا چه امتیازی داده بودند/ «تیتان» از آخر چهارم شده بود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۵

منتقدان به فیلم برنده نخل طلا چه امتیازی داده بودند/ «تیتان» از آخر چهارم شده بود!

فیلم «تیتان» که برنده جایزه نخل طلای کن 2021 شد در نظر منتقدان اسکرین دیلی یکی از ضعیف ترین فیلمهای جشنواره امسال بوده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، با اهدای جایزه نخل طلای بهترین فیلم جشنواره «کن» ۲۰۲۱ به فیلم «تیتان» به کارگردانی ژولیا دوکورنو محصول کشور فرانسه کنجکاوی ها درباره این فیلم زیاد شده است.

نکته عجیب درباره «تیتان» ژولیا دوکورنو این است که این فیلم در جدول امتیازدهی منتقدان «اسکرین دیلی» نه تنها در جایگاه اول و یا رتبه های اول قرار نداشته بلکه با ۱٫۶ امتیاز در میان ۲۴ فیلم حاضر در بخش مسابقه، تنها از سه فیلم «شکاف» کاترین کارسینی، «روز پرچم» شان پن (با امتیاز ۱٫۱ بدترین فیلم از لحاظ منتقدان اسکرین دیلی لقب گرفت) و «طبقه سوم» نانی مورتی بهتر بوده است.

در جدول منتقدان «اسکرین دیلی» رتبه اول با امتیاز ۳٫۵ به فیلم «ماشین من را بران» ساخته ریوسوکی هاماگوچی رسید، این فیلم در نهایت توانست جایزه بهترین فیلمنامه فستیوال را از آن خود کند.

البته وضعیت فیلم «تیتان» نزد منتقدان وبسایت «IONCINEMA» بهتر بود این فیلم در جدول امتیازدهی نهایی این مجموعه به امتیاز ۳٫۵ دست پیدا کرد و بعد از فیلم های «ماشین من را بران» ریوسوکی هاماگوچی، «حافظه» اپیچاتپونگ ویراستاکول و «قهرمان» اصغر فرهادی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

امین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است