«بدون توقف» بر نظارت بیشتر بر پلتفرم‌ها تاکید کرد/ مدیر فیلیمو به دادگاه می‌رود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
صبا گزارش می‌دهد؛

«بدون توقف» بر نظارت بیشتر بر پلتفرم‌ها تاکید کرد/ مدیر فیلیمو به دادگاه می‌رود!

در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» به لزوم نظارت بیشتر بر پلتفرم‌های وی‌اودی و سریال‌های نمایش خانگی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، پخش قسمت‌های جدید برنامه «بدون توقف» که به موضوع نمایش خانگی و پلتفرم‌های وی‌اودی می‌پردازد، از ۲۶ تیرماه از شبکه سه سیما آغاز شد.

در قسمت اول موضوع جدید که در قالب یک مناظره بین دانشجویان پخش شد، شماری از اعضای تشکل‌های دانشجویی در حضور میزبان برنامه، به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند. این افراد اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، کانون اندیشه جوان، بسیج دانشجویی و انجمن علمی دانشکده فرهنگ و ارتباطات معرفی شدند.

تاکید اصلی هر ۴ دانشجوی حاضر، بر نظارت و اصلاح بیشتر روی مجموعه‌های نمایش خانگی بود. این در حالی است که در شرایط کنونی، پلتفرم‌ها و عوامل سریال‌ها از ممیزی گله‌مند هستند و آن را مخل بر روایت قصه می‌دانند. ابراهیم ابراهیمیان کارگردان «میدان سرخ» جدیدترین چهره‌ای است که به ممیزی‌ها معترض شده است. مجموعه «زخم کاری» نیز به دلیل اختلاف نظر بر سر ممیزی، این هفته منتشر نشد.

آنچه در «بدون توقف» از سوی دانشجویان عضو تشکل‌ها گفته شد، بسیار به چیزی که در برنامه‌های مختلف صداوسیما تبلیغ می‌شود، نزدیک بود. امید می رود در برنامه های بعدی از حضور دانشجویانی با نظرات متفاوت استفاده شود.

در این قسمت از «بدون توقف» همچنین یکی از دانشجویان حاضر، در ادعاهایی که نیازمند اثبات است، مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» را به سیدمحمد امامی متهم پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان منتسب دانست و همچنین اعلام کرد که شکوری‌مقدم مدیر پلتفرم فیلیمو برای پاسخگویی درباره «پولشویی» در دادگاه حاضر می‌شود.

بر اساس روال معمول برنامه «بدون توقف»، در قسمت‌های آتی این برنامه، یک مسئول حاکمیتی برای توضیح درباره عملکرد سازمان متبوع خود در مقابل دانشجویان حاضر می‌شود. با توجه به موضوع این برنامه، ممکن است رییس یا قائم‌مقام سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در این برنامه حاضر شوند.

به نظر می‌رسد سری تازه «بدون توقف» در رویکرد ساترا برای نقش‌آفرینی جدی‌تر در فضای رسانه‌ای کشور تأثیرگذار خواهد بود.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است