مشکل «میدان سرخ» تیتراژ سریال با صدای فرزاد فرزین است! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۸
صبا پیگیری کرد؛

مشکل «میدان سرخ» تیتراژ سریال با صدای فرزاد فرزین است!

گفته می شود تیتراژ سریال «میدان سرخ» مورد تایید قرار نگرفته و برای رسیدن به پخش باید این بخش با صدای فرزاد فرزین حذف شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از جدیدترین تولیدات پلتفرمی که قرار است به زودی پخش شود، حال درگیر ممیزی شده است.

ابراهیم ابراهیمیان که با کارگردانی بخشی از قسمت‌های ابتدایی این سریال اولین تجربه سریال‌سازی خود را پشت سر گذاشته است با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرامی خود خبر از گرفتاری «میدان سرخ» به سانسور خبر داد.

حال پیگیری های خبرنگار صبا حاکی از آن است که خوانندگی فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان که مدتی است او را در قامت بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف می‌بینیم محل مناقشه بین مدیران ساترا و پلتفرم پخش کننده «میدان سرخ» و تیم تولید شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، اعلام شده قطعه خوانده شده توسط این خواننده باید حذف شود و هنوز اطلاعات دقیقی درباره چرایی این تصمیم در دست نیست.

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر نیز پس از انتشار اخبار مشکلات «میدان سرخ» در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «خدایا تا حالا که به من صبرش رو دادی از این به بعدم بده…»

این اتفاق در حالی می افتد که فرزین درحال بازی در سریال «ملکه گدایان» است و حتی پیش‌تر از آن بازی در سریال‌های «عاشقانه» و «مانکن» را تجربه کرده است و چه شده که به دلیل خواندن آنونس، تیتراژ ابتدایی و پایانی «میدان سرخ» مورد ممیزی قرار گرفته است؟

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، رضا یزدانی، با هنرمندی علی مصفا و امیرحسین آرمان از بازیگران این سریال هستند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

2 دیدگاه