بازار داغ پیش‌بینی جوایز جشنواره «کن»/ «قهرمان» فرهادی با جایزه برمی‌گردد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰

بازار داغ پیش‌بینی جوایز جشنواره «کن»/ «قهرمان» فرهادی با جایزه برمی‌گردد؟

دو منتقد مطرح سینما پیش بینی خود از جوایز اصلی جشنواره بین المللی فیلم «کن» 2021 را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا ، در آستانه اهدای جوایز اصلی هفتاد و چهارمین دوره جشنواره «کن»، بازار پیش بینی جوایز در وبسایت های سینمایی و یا حتی صفحات شخصی منتقدانی که فیلم های جشنواره را مشاهده کرده اند، داغ است.

در یکی از این پیش بینی ها جویی مگیدسون سردبیر و صاحب امتیاز وبسایت «Awards Radar» دو جایزه اصلی جشنواره را این گونه پیش بینی می کند.

مگیدسون پیش بینی می کند فیلم «تیتان» ساخته ژولیا دوکورنو جایزه بزرگ هیات داوران را نصیب خود کند، این منتقد آمریکایی البته فیلم «شکاف» ساخته کاترین کارسینی را نیز برای کسب این جایزه صاحب دومین شانس می داند.

سردبیر و صاحب امتیاز وبسایت «Awards Radar» شانس اصلی نخل طلای فستیوال «کن» ۲۰۲۱ را فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی می داند. بنا به پیش بینی این منتقد، فیلم «گزارش فرانسوی» وس اندرسون نیز شانس دوم برای کسب این جایزه است.
پیتر بردشاو منتقد سرشناس گاردین نیز روز گذشته ۱۶ جولای در مقاله‌ای بلندبالا پیش بینی خود از برندگان جوایز اصلی این دوره جشنواره «کن» را ارائه داد.

بردشاو جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره را شانس فیلم «مموریا» به کارگردانی اپیچاتپونگ ویراستاکول می داند، این منتقد بریتانیایی فیلم «ماشین من را بران» ساخته ریوسوکی هاماگوچی را نیز برنده احتمالی نخل طلای جشنواره «کن» ۲۰۲۱ می داند.

اما نکته جالب پیش بینی بردشاو، بخش بازیگر نقش اول مرد جشنواره است، منتقد گاردین امیر جدیدی را برای فیلم «قهرمان» شانس اصلی کسب جایزه بهترین بازیگر مرد می داند، این در حالیست که ستاره هایی چون آدام درایور و شان پن نیز در جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است