«بعد از تو» به دنبال خوشبختی می‌گردد اما در مسیری اشتباه… | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
معرفی فیلم؛

«بعد از تو» به دنبال خوشبختی می‌گردد اما در مسیری اشتباه…

فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی از چهارم فروردین‌ماه به صورت آنلاین عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، طبق روال پنجشنبه‌های هر هفته که به معرفی یک فیلم برای مخاطبان صبا می‌پردازیم، این هفته و امروز ۲۴ تیرماه تصمیم گرفتیم فیلم سینمایی «بعد از تو» که این روزها از طریق پلتفرم‌های نمایش خانگی در دسترس مخاطبان است را بهتر بشناسیم.

«بعد از تو» ملودرامی اجتماعی به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی است که از چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ اکران آنلاین خود را آغاز کرد.

داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که دختری در شب تولد خود سوار یک تاکسی‌ می‌شود و از راننده می‌خواهد تمام شب را در اختیار او باشد.

مینا وحید نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و با نگاهی مرموز و داستانی که رفته رفته از خود بروز می‌دهد، کنجکاوی مخاطب را برمی‌انگیزد.

در فیلم با دیالوگ‌های شعارگونه‌ای روبرو می‌شویم که نبود آن‌ها ضربه‌ای بر پیکره داستان وارد نمی‌کند، اما نویسنده فیلمنامه آن‌ها را اینگونه برگزیده است.

قصه به دنبال خوشبختی می‌گردد اما به تغییری شگرف در زندگی شخصیت اصلی می‌انجامد، تغییری که خود شخصیت از آن غافل مانده است.

فیلمبرداری فیلم قابل تحسین است به طوری که مخاطب با صحنه‌هایی جزیی و زوایایی دیدنی روبرو می‌شود. پایان‌بندی آن هم بی‌هدف ما را به حال خود رها نمی‌کند پس می‌توان نتیجه گرفت که فیلم با هدفی مشخص راه خود را دنبال می‌کند اما در این راه کاستی‌هایی از جهت دیالوگ‌ و فیلمنامه دارد. می‌توان گفت راه‌های دیگری هم برای نشان دادن هدف داستان وجود داشت اما کارگردان این روایت را برگزیده بود.

فیلم «بعد از تو» با نام انگلیسی «one night in Tehran» تاکنون در جشنواره‌هایی چون «میلستون»، «کویین پالم» و «وایت کورن»، «فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس»، «دیرکتورکات»، «پاپی جاسپر»، «روزاریتو»، «اونتاریو»، «بدفورد»، «آلترچائو» و … نمایش داشته که ۱۴ جایزه و انتخاب در جشنواره‌های مختلف را به دست آورده است.

پس از انتشار نسخه آنلاین «بعد از تو»، ویدیوی صحنه‌‌ای از فیلم در فضای مجازی دست به دست می‌شد که واکنش‌های منفی بسیاری را برانگیخت. محمد احمدی تهیه‌کننده اثر نیز در دفاع از اثر خود با انتشار متنی بیان کرد: به تازگی ویدیویی مشکوک شامل برش‌هایی ناقص و جهت‌دار از فیلم «بعد از تو» در فضای مجازی منتشر شده و به نوعی تداعی می‌کند که گویی بدون مجوز اکران شده و نیت تخریبی سازندگان آن کاملا مشهود است، این در حالی است که «بعد از تو» تمام مجوزهای لازم برای اکران را گرفته است. برای پیگیری و شناسایی سازندگان این ویدیوی مشکوک، اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی در حال انجام است.

مینا وحید، تیرداد کیایی و با معرفی مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی بوده‌اند.

از جمله دیگر عوامل فیلم عبارتند از روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری، کارن همایونفر آهنگساز، علیرضا علویان صداگذاری، بهرنگ سنجابى تدوینگر، امیر شاهوردی مدیریت صدابرداری، حسن روح پروری طراح صحنه، امید گلزاده طراح گریم، علی نجفی مدیر تولید، بهرام دهقانی مدیریت هنری، یاسر بختیاری مجری طرح.
فروغ گشتیل
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000