نظر جان تراولتا درباره فیلم جدید تارانتینو/ عاشقش هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

نظر جان تراولتا درباره فیلم جدید تارانتینو/ عاشقش هستم

جان تراولتا می گوید از شیوه کوئنتین تارانتینو که تاریخ را به گونه ای دیگر بازنویسی می کند، خوشش می آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جان تراولتا هنرپیشه کهنه کار آمریکایی که قرار است این روزها با فیلم «دیوانه» به سینماها بیاید در گفتگوی تازه خود به دلیل همزمانی اکران فیلمش با تازه ترین اثر کوئنتین تارانتینو یعنی «روزی روزگاری در هالیوود»، درباره این فیلم اظهارنظر کرده است.

تراولتا که ۲۵ سال پیش با سیمایی متفاوت در نقش وینسنت وگا در فیلم «پالپ فیکشن» تارانتینو شهرت دوباره ای به هم زد و توانست نامزد جایزه اسکار شود، درباره فیلم تارانتینو گفت: عاشق این فیلم هستم به شما می گویم چرا. من فیلم هایی که این موضوع؛ در مقابل اتفاق هایی که رخ داده، چکار باید انجام می دادیم، را دستمایه قرار داده اند، دوست دارم.

ستاره فیلم های «پالپ فیکشن» و «گریس» افزود: به جای اینکه تارانتینو وحشت آن چه اتفاق افتاده را یادآوری کند می گوید خُب چه می شد اگر تاریخ را برگردانیم و کار دیگری را انجام دهیم.

این بازیگر شناخته شده آمریکایی در ادامه به شیوه داستان پردازی تارانتینو در «حرامزاده های لعنتی» نیز اشاره کرد و گفت: او در «حرامزاده های لعنتی» هم همین کار را کرد، کاری که باید با هیتلر انجام میدادیم را نشان داد نه آن کاری که انجام دادیم.

جان تراولتا گویا یکی از هواداران شارون تیت همسر سابق پولانسکی هم است. او در این باره گفت: عاشق شارون تیت هستم، او یک ستاره باشکوه بود و خیلی دوستش داشتم.

شخصیت شارون تیت بازیگر مشهور هالیوود را که توسط فرقه چارلز منسون به طرز فجیعی در سال ۱۹۶۹ کشته شد در فیلم تارانتینو، مارگو رابی بازی کرده است.

البته به نظر می رسد تراولتا تنها هوادار فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نیست. ساخته جدید تارانتینو تا به حال ۱۲۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی کسب کرده و توانسته از نظر فروش فیلم «حرامزاده های لعنتی» این کارگردان را نیز پشت سر بگذارد.

فیلم «دیوانه» با بازی جان تراولتا از روز جمعه ۳۰ آگوست (۸ شهریور) اکران خود را آغاز کرده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است