آسیب‌شناسی خلقیات ایرانیان با «تلخ‌تر از عسل» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۲

آسیب‌شناسی خلقیات ایرانیان با «تلخ‌تر از عسل»

پنجشنبه این هفته برنامه زنده رادیویی «تلخ‌تر ازعسل» رادیو نمایش به موضوع چاپلوسی ایرانیان درطول تاریخ می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ریحانه یزدان دوست تهیه‌کننده برنامه رادیویی «تلخ‌تر از عسل» که پنجشنبه این هفته ۲۴ تیرماه به مساله چاپلوسی ایرانیان در طول تاریخ می‌پردازد درباره این برنامه گفت: در برنامه «تلخ‌تر از عسل» موضوع محوری، آسیب‌شناسی خلقیات ما ایرانیان از نگاه تاریخ است.

او ادامه داد: در هر برنامه یکی از خصلت‌ها و خصوصیات منفی ایرانی‌ها را با مضمون طنز و با استناد به منابع تاریخی اعم از سفرنامه‌های شاردن، تاورنیه، مونتسکیو و منابع و مرجع‌های تاریخ ایران مطرح می شود و تمام روایت‌ها و نمایش‌ها پیرامون خصلت یا خلق و خویی خواهد بود که مورد نقد قرار می‌گیرد. درنهایت پنجشنبه این هفته ۲۴ تیرماه به موضوع چاپلوسی ایرانیان در طول تاریخ می‌پردازیم.

وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر موضوع محوری و نمایش‌های مرتبط با آن، آیتم‌هایی برای ایجاد تنوع و سرگرمی در برنامه در نظر گرفته شده است.

«تلخ‌تر از عسل» به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان دوست، نویسندگی فاطمه حاتمی، ریحانه یزدان دوست، گویندگی فاطمه نیرومند، امیر زنده دلان و کارشناسی خسرو معتضد، پنجشنبه‌ها ساعت ۹ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است