«المپیک ۲۰۲۰» هم‌زمان با آغاز المپیک توکیو روی آنتن شبکه سه می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶

«المپیک ۲۰۲۰» هم‌زمان با آغاز المپیک توکیو روی آنتن شبکه سه می‌رود

برنامه «المپیک ۲۰۲۰» به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی از اول مردادماه و هم‌زمان با آغاز المپیک توکیو روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، شبکه سه سیما با توجه به اهمیت مسابقات المپیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان و حضور ورزشکاران ایرانی که سهمیه مهم این مسابقات را کسب کرده‌اند برنامه ویژه‌ای را با عنوان «المپیک ۲۰۲۰» برای مخاطبان این رویداد ورزشی تدارک دیده است.

این برنامه شامل بخش‌های مختلفی است، از جمله مستندهای موضوعی، گزارش‌های تصویری از اردوی تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک و همین طور حاشیه‌های مرتبط با کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران، قسمت‌های موشن گرافیک مربوط به ورزش ایران، استفاده از گرافیک در برنامه به همراه مهمانان متعدد به فراخور موضوع هر برنامه که به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی در طول زمان برگزاری این رویداد بزرگ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

همچنین یک گروه عوامل سازمان صداوسیما به توکیوی ژاپن اعزام شده‌اند تا با دایر کردن دفتر IRIB در مرکز رادیو تلویزیونی این مسابقات در IBC و ارسال تصاویر و اجرای برنامه‌های مرتبط و گزارش‌های حاشیه‌ای از زوایای گوناگون، المپیک را به تصویر بکشند.

برای اجرای این برنامه تلفیقی از مجریان شبکه سه سیما از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو استفاده می‌شود.

همچنین گزارشگران اختصاصی رشته‌های مختلف مسابقات را برای بینندگان گزارش خواهند کرد. ضمن این که گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو انجام خواهد داد.

روال پخش برنامه «المپیک ۲۰۲۰» به این شکل است که هم‌زمان با شروع این مسابقات روزانه از حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران تمامی مسابقات ورزشکاران و تیم‌های اعزامی کشورمان به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت‌های روز یعنی تا حدود ساعت ۱۷ ادامه می‌یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت ۲۳:۳۰ یک برنامه حدود ۱۰۰ دقیقه‌ای با بخش‌های مختلف و جذاب شامل آیتم‌های زیبای تولیدی، گزارش‌های مختلف و مرتبط، های لایت روزانه، همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد.

هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار شده و آخرین گزارش‌ها و تصاویر رقابت‌ها حاصل کار گروه اعزامی به المپیک روی آنتن شبکه سه می‌رود.

برنامه «المپیک ۲۰۲۰» در دکوری که توسط پیمان قانع طراحی و اجرا شده از استودیو ۱۱ سازمان صدا وسیما هر روز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

همچنین در این برنامه قطعه‌های اختصاصی موسیقی‌ که هنرمندانی همچون حجت اشرف‌زاده برای استفاده در «المپیک ۲۰۲۰» تولید و اجرا کرده‌اند در میان بخش‌های این برنامه روی آنتن می‌روند.

اولین قسمت این برنامه روز جمعه اول مردادماه هم‌زمان با آغاز المپیک و مراسم افتتاحیه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000