کودکان با «کتاب‌کار کانی کوچولو» مهارت‌های گوناگون می‌آموزند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۲

کودکان با «کتاب‌کار کانی کوچولو» مهارت‌های گوناگون می‌آموزند

مجموعه 13 جلدی «کتاب کار کانی کوچولو» اثر هانا زورنسن با ترجمه فرزانه کریمی به تازگی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی مجموعه ۱۳ جلدی «کتاب کار کانی کوچولو» اثر هانا زورنسن با ترجمه فرزانه کریمی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

اهمیت آموزش پویا و هدفمند در سال‌های پیش از دبستان و اول و دوم ابتدایی بر کسی پوشیده نیست. آموزش‌هایی که در این سنین، به‌ویژه پیش از دبستان، به کودک داده می‌شود به او کمک می‌کند تا راحت‌تر و با اعتمادبه‌نفس بیشتری در مسیر آموزش و پرورش گام بردارد. پس پرورش مهارت‌های جسمی و ذهنی در کودک ضروری است؛ مهارت‌هایی مانند دست‌ورزی و دانشی اولیه از مفاهیم ریاضی، علوم، هنر.

این مجموعه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مفاهیم و مهارت‌های مورد نیاز کودک را به او آموزش می‌دهد. تصاویر شاد و فعالیت‌های متنوع و جذاب از نقاط قوت این کتاب‌هاست. همچنین در این مجموعه شخصیت کانی کوچولو کودک را همراهی می‌کند و موجب می‌شود ارتباطی نزدیک‌تر و صمیمی‌تر با کتاب برقرار کرده و با انگیزه و اشتیاق بیشتری فعالیت‌ها و آموزش را دنبال کند.

اهداف آموزشی این مجموعه شامل تقویت مهارت‌های دست‌ورزی، افزایش دقت و تمرکز، پرورش خلاقیت و نوآوری، نتیجه‌گیری‌های منطقی آشنایی با مفاهیم ریاضی، آموزش چهار عمل اصلی ریاضی، آشنایی با مفاهیم علوم، آشنایی با رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها آموزش نحوه‌ درست مسواک‌زدن و مراقبت از دندان‌ها، تمرین‌ها و راهکارهایی برای خوابی راحت است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه ۱۳ جلدی کتاب کار کانی را با عناوین: دست‌ورزی را شروع کن، دست‌ورزی را تمرین کن، قصه بخوان و برچسب بچسبان، با بازی‌های بامزه یاد بگیر، روزهای بارانی با بازی و معما سرگرم شو، با نقاشی و بازی آماده‌ خواب شو، مدرسه را رنگ و وارنگ شروع کن، نقاشی‌ها را رنگ کن، رنگ‌ها و ترکیب رنگ‌ها را بشناس، آموزش و سرگرمی‌های مسواکی، آموزش ریاضی با برچسب‌های بامزه، آموزش ریاضی قدم به قدم، محاسبه‌ی ریاضی از ۱ تا ۱۰۰، در نویت اول چاپ در اختیار پیش دبستانی ها و کلاس اولی و دومی ها قرار داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است