یک رئالیتی‌شوی جدید برای پلتفرم طراحی شد/ جنگ برای فتح قلعه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
سیدامیر سیدزاده به صبا خبر داد:

یک رئالیتی‌شوی جدید برای پلتفرم طراحی شد/ جنگ برای فتح قلعه

امیر سیدزاده از ساخت یک رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی خبر داد که فعلا پیک پنجم کرونا پیش‌تولید و تولید آن را به تاخیر انداخته است.

امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا از ساخت یک رئالیتی‌ شو در یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی خبر داد و درباره شرایط ساخت تازه‌ترین فعالیت خود گفت: تصمیم ساخت این رئالیتی‌ شو را خیلی وقت است که دارم اما درحال حاضر به دلیل شرایط کرونایی کشور که متاسفانه اوج گرفته و همه پروژه‌ها فیلمبرداری خود را متوقف کرده‌اند، من نیز دست نگه داشته‌ام تا کمی شرایط برای شروع مجدد تولید فراهم شود و کمی خطر ابتلا به کرونا و پیک پنجم در کشور فروکش کند.

او درباره این رئالیتی‌شو بیان کرد: این برنامه قرار است به صورت یک مسابقه- رئالیتی‌ شو تولید شود که بازیگران به شکل چهار دسته چهار نفره پشت یک میزی که قلعه جنگی نام دارد در ۲ طرف میز قرار می‌گرفتند و به شکل ۲ جبهه سعی در فتح قلعه دارند.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه ممکن است تصور شود که این بازی کاملا مشابه مدل خارجی این بازی است، گفت: شاید این ۲ بازی به یکدیگر شباهت‌هایی داشته باشند اما باید بگویم بازی‌ای که برای ساخت طراحی شده کاملا ایرانیزه شده و ساختار متفاوتی دارد.

سیدزاده با اشاره به اینکه تمام کارهای قانونی و دریافت مجوز این پروژه انجام شده است، بیان کرد: تمامی کارهای این برنامه انجام شده است، طرح آن را برای یک یا ۲ پلتفرم ارسال کرده‌ایم که مایل به همکاری با ما بوده‌اند اما برخلاف تعدادی از عوامل پشت دوربین، کارگردان کار همچنان انتخاب نشده است و انتخاب بازیگران شرکت‌کننده نیز زمانی پیش می‌رود که کارگردان پروژه به گروه ملحق شود.

او افزود: چند نام برای این مسابقه پیشنهاد شده است اما هنوز عنوان مناسبی انتخاب نشده به همین دلیل از گزینه‌های احتمالی نیز صحبتی نمی‌کنم.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه در این رئالیتی‌شو هم بازیگران زن و هم بازیگران مرد حضور دارند، ادامه داد: بازیگرانی که برای حضور در این رئالیتی‌شو انتخاب می‌شوند برای اینکه بتوانند به درستی بازی کنند و قلعه به دست آن‌ها فتح شود، باید ابتدا ۱۰ روز برای حضور آموزش ببینند تا بتوانند با شناختی که به بازی پیدا می‌کنند تصمیمات درستی بگیرند.

او درباره پیش تولید و تولید این پروژه عنوان کرد: زمانی که برای پیش‌تولید این کار در نظر گرفته شده نزدیک به ۶۰ روز است و زمان تولید برای فصل اول که قرار است نزدیک به ۱۶ قسمت باشد بین ۲۵ تا ۳۰ روز در نظر گرفته شده است.

سیدزاده افزود: لوکیشن این مسابقه در یک پلاتو در تهران است که ماکت مسابقه یا همان قلعه پس از ساخته شدن به آنجا منتقل می‌شود.

به گفته این تهیه‌کننده، بازی یک گرداننده نیز دارد که حضور آن به دلیل برخورد در زمان خطاها و توضیحات ابتدایی بازی است.

سیدزاده در پایان درباره فعالیت‌های دیگر خود گفت: فیلم سینمایی «در معرض خطر» سخته مصطفی گندمکار را که نگاهی به عملکرد محیط بانان محیط زیست در مقابل قاچاقچیان دارد برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌کنیم. امیدوارم که اثر ماندگاری بشود و همچنین امیدوارم هرچه زودتر شرایط کرونایی و واکسیناسیون مردم به شکلی پیش رود که بتوانیم مردم را در سالن‌های سینما ببینیم و همچنین شاهد جشنواره فجری پر شور نسبت به دوره‌های گذشته آن باشیم.

عکس خبر از یاسمن ظهورطلب است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000