ماجراهای گورخری بی‌هویت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵

ماجراهای گورخری بی‌هویت

«آی دی» به کارگردانی فهیمه قبادی داستان گورخری بی‌هویت ساخته شد.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «آی دی» به کارگردانی فهیمه قبادی که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده نمایش شده است، داستان گورخری بی‌هویت است.

فهیمه قبادی در توضیح داستان «آی دی» گفت: این انیمیشن مصداق ضرب‌المثل «هر کسی کو دور ماند از اصل خویش/ بازجوید روزگار وصل خویش» است.

وی اعلام کرد: این فیلم دارای دو لایه بیرونی و درونی است لایه درونی آن مربوط به دور شدن از اصل و اصالت خویش است که به دنبال آن خودبیگانگی و مستعد سواستفاده واقع شدن است در این پروسه گاهی هرگز شخص به خود واقعی‌اش برنمی‎گردد و ماهیت خود را از دست می‌دهد. لایه بیرونی هم در خصوص سوءاستفاده از حیوانات و محیط زیست است.

در خلاصه داستان این انیمیشن پنج دقیقه‌ای آمده است: «گورخر از گله خود جدا شده و وارد شهر می‌شود. در آنجا هر کسی به نحوی از او سواستفاده می‌کند به حدی که هویت خود را از دست می‌دهد.»

عوامل تولید «آی دی» عبارتند ازنویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: فهیمه قبادی، صداگذار و موسیقی: هانی رجبی، تدوینگر: محمدعلی نادری، حمیدرضا خادمی، انیماتور: یاسین حقیقی- احستان انصاری، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است