فاز اول «زن زندگی، مرد زندگی» مقابل دوربین رفت/ عاشقانه در دل اختلافات خانوادگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
فهیمه سلیمانی در گفتگو با صبا:

فاز اول «زن زندگی، مرد زندگی» مقابل دوربین رفت/ عاشقانه در دل اختلافات خانوادگی

یک نویسنده آثار سینمایی و سریال‌های ایرانی از تولید سریال جدید به قلم وی به نام «زن زندگی، مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی خبر داد.

فهیمه سلیمانی نویسنده فیلمنامه در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره فیلمنامه سریال «زن زندگی، مرد زندگی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی که به تازگی نگارش آن را به پایان رسانده است، گفت: این سریال به سبک سیت‌کام است و قصه زوجی را روایت می‌کند که هشت سال از زندگی مشترک آن‌‌ها می‌گذرد و با وجود تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی که با هم دارند اما روز به روز رابطه‌شان گرم‌تر و بهتر می‌شود.

او افزود: این زوج هر شب درباره مشکلاتی که در روز رخ داده است، صحبت می‌کنند و اتفاقاتی را که در آن روز رخ داده است شبانه حل و بررسی می‌کنند و به این شکل زندگی آرامی دارند.

به گفته این نویسنده، این سریال با لحن شیرینی که دارد در ۲۶ قسمت آماده می‌شود و قرار است در کنار خط اصلی داستان سریال، هر قسمت شاهد یک قصه متفاوت باشیم.

سلیمانی درباره این سریال عنوان کرد: شخصیت‌های سریال واحد هستند، البته چند شخصیت نیز به عنوان مهمان در سریال حضور دارند. در این سریال به جز خانه این زوج شاهد ۲ لوکیشن دیگر یعنی خانه پدر و مادر دختر و خانه پدر و مادر پسر هستیم که اتفاقات قصه بیشتر در خانه والدین آن‌ها رقم می‌خورد.

این نویسنده با اشاره به اینکه این سریال برای شبکه پنج آماده می‌شود، بیان کرد: تا این لحظه فاز ابتدایی و ۱۳ قسمت اول سریال مقابل دوربین رفته است و گروه درحال حاضر مشغول ساخت فاز دم و ۱۳ قسمت بعدی سریال هستند.

سلیمانی درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه یک سریال دیگر را نیز به پایان رسانده‌ام که قرار است تولید آن به زودی شروع شود.

این نویسنده درباره فضای این سریال جدید توضیح داد: این سریال یک سیر داستانی واحد دارد و یک کار کمدی موقعیت است. در تمام قصه سعی شده است که هدف تنها خلق موقعیت‌های کمدی نباشد بلکه سریال در فضایی شیرین حرفی نیز برای گفتن داشته باشد.

سلیمانی در پایان درباره فیلم سینمایی «کارو» که به قلم این نویسنده توسط احمد مرادپور ساخته شده است، عنوان کرد: این فیلم سینمایی در حال حاضر در آخرین مراحل فنی قرار دارد و فکر می‌کنم برخلاف جشنواره ملی فیلم فجر که به آن نرسید، به زودی آماده اکران شود و حضور بر پرده سینما را تجربه کند. همچنین این روزها مشغول نگارش یک فیلمنامه سینمایی نیز هستم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است