آلبوم «تماشایی» را با صدای حسین حقیقی بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۱

آلبوم «تماشایی» را با صدای حسین حقیقی بشنوید

 آلبوم «تماشایی» با صدای حسین حقیقی به همت مرکز موسیقی ماوا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی ماوا، آلبوم «تماشایی» با صدای حسین حقیقی به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) از سوی مرکز موسیقی ماوا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

«تماشایی» اولین آلبوم موسیقی حسین حقیقی است که در هشت قطعه اجرا و تنظیم شده است. آلبوم تماشایی شامل قطعات عاشقانه‌ای است که پیش از این به صورت نماهنگ و یا تک‌قطعه منتشر شده و اکنون به درخواست مخاطبان جمع‌آوری و به صورت آلبوم در اختیار آنها قرار گرفته است.

قطعات این آلبوم عاشقانه با آهنگسازی مهدی یغمایی، شجاعت شفایی، بابک مافی، سینا پارسیان و انوشیروان تقوی و بر اساس اشعار محمدمهدی سیار، حامد عسکری، سیدجواد پرئی، یاحا کاشانی و نفیسه سادات موسوی ساخته شده است.

امید رهبران، هومن آزما، شجاعت شفاهی، حسین نظری، انوشیروان تقوی تنظیم کننده قطعات، محمد فلاحی، مرتضی جباری، شجاعت شفاهی و هومن آزما به عنوان میکس مسترینگ قطعات، میلاد حکیمی و محسن زنگنه مدیر تولید، احمد حمیدپور طراح گرافیک و طاها چوگان‌باز به عنوان تهیه‌کننده عوامل این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

در این آلبوم قطعات «ریحانه»، «خلوت خوب»، «حیفه تو نباشی»، «دورت بگردم»، «آویشن»، «تماشایی»، «خانوم خونه‌م» و «قرنطینه» آمده است.

علاقمندان به این آلبوم هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به دو سایت https://beeptunes.com/album/570133865 و یا http://www.360pub.ir این قطعات عاشقانه را دانلود کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است