«عقرب عاشق» مهرماه کلید می‌خورد/ روایتی از عاشقی خطرناک

رضا محقق تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق» که قرار است به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به زودی مقابل دوربین برود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: پس از نگارش طرح فیلمنامه، آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه دادیم و پس از بررسی در جلسه شورای پروانه ساخت با این طرح موافقت شد. نویسنده‌های این سریال امین محمودی و حامد افضلی نویسنده‌های سریال «ملکه گدایان» هستند و درحال حاضر منتظر کارگردان کار برای پیش بردن پیش‌تولید هستیم.

او افزود: حسین سهیلی‌زاده مدت کوتاه دیگری را درگیر سریال ملکه گدایان است و به محض اینکه این پروژه به پایان برسد پیش‌تولید «عقرب عاشق» به شکل رسمی شروع می‌شود چراکه نویسنده‌های سریال نیز نگارش و طراحی قسمت‌های زیادی از «عقرب عاشق» را قطعی و نهایی کرده‌اند.

به گفته محقق تهیه‌کننده سریال، فیلمبرداری این پروژه طبق برآوردهای اولیه ابتدای مهرماه شروع خواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره انتخاب بازیگران «عقرب عاشق» عنوان کرد: درحال حاضر منتظر هستیم تا پروژه فعلی حسین سهیلی‌زاده یعنی «ملکه گدایان» به پایان برسد و در انتخاب بازیگران به گروه ملحق شود.

محقق درباره ژانر و حال و هوای این سریال عنوان کرد: قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد.

او افزود: در تعریف کامل‌تر، این سریال غیر واقعی نیست بلکه بخشی از آن در ژانر تخیلی است و بخشی از آن اجتماعی است که معضلاتی مانند حسد، دروغ و… را در بر می‌گیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درب» درباره لوکیشن‌های سریال جدید خود بیان کرد: بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرقی ایران است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

محقق درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها تولید فیلم سینمایی «درب» به کارگردانی هادی محقق به آخرین مراحل خود رسیده و درگیر مراحل پایانی تولید این فیلم سینمایی هستم.

تهیه‌کننده «عقرب عاشق» درباره معنای نام این سریال گفت: از این نام می‌توان نتیجه گرفت، آدم خطرناکی عاشق می‌شود!

محقق در پایان درباره این سریال عنوان کرد: امیدوارم با تولید این سریال نگاه جدیدی به جامعه دهیم که در فضاهای فرهنگی و اجتماعی مردم را آگاه کند تا برای جامعه مفید باشد. رسالت این سریال رسیدن به یک سری اهداف و الگوهای اخلاقی است تا حتی شده یک نفر از این مجموعه چیزی بیاموزد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/