«عقرب عاشق» مهرماه کلید می‌خورد/ روایتی از عاشقی خطرناک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
تهیه‌کننده سریال با صبا مطرح کرد؛

«عقرب عاشق» مهرماه کلید می‌خورد/ روایتی از عاشقی خطرناک

رضا محقق تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق» که قرار است به زودی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده مقابل دوربین برود، از آخرین وضعیت این سریال خبر داد.

رضا محقق تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق» که قرار است به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به زودی مقابل دوربین برود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: پس از نگارش طرح فیلمنامه، آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه دادیم و پس از بررسی در جلسه شورای پروانه ساخت با این طرح موافقت شد. نویسنده‌های این سریال امین محمودی و حامد افضلی نویسنده‌های سریال «ملکه گدایان» هستند و درحال حاضر منتظر کارگردان کار برای پیش بردن پیش‌تولید هستیم.

او افزود: حسین سهیلی‌زاده مدت کوتاه دیگری را درگیر سریال ملکه گدایان است و به محض اینکه این پروژه به پایان برسد پیش‌تولید «عقرب عاشق» به شکل رسمی شروع می‌شود چراکه نویسنده‌های سریال نیز نگارش و طراحی قسمت‌های زیادی از «عقرب عاشق» را قطعی و نهایی کرده‌اند.

به گفته محقق تهیه‌کننده سریال، فیلمبرداری این پروژه طبق برآوردهای اولیه ابتدای مهرماه شروع خواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره انتخاب بازیگران «عقرب عاشق» عنوان کرد: درحال حاضر منتظر هستیم تا پروژه فعلی حسین سهیلی‌زاده یعنی «ملکه گدایان» به پایان برسد و در انتخاب بازیگران به گروه ملحق شود.

محقق درباره ژانر و حال و هوای این سریال عنوان کرد: قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد.

او افزود: در تعریف کامل‌تر، این سریال غیر واقعی نیست بلکه بخشی از آن در ژانر تخیلی است و بخشی از آن اجتماعی است که معضلاتی مانند حسد، دروغ و… را در بر می‌گیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درب» درباره لوکیشن‌های سریال جدید خود بیان کرد: بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرقی ایران است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

محقق درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها تولید فیلم سینمایی «درب» به کارگردانی هادی محقق به آخرین مراحل خود رسیده و درگیر مراحل پایانی تولید این فیلم سینمایی هستم.

تهیه‌کننده «عقرب عاشق» درباره معنای نام این سریال گفت: از این نام می‌توان نتیجه گرفت، آدم خطرناکی عاشق می‌شود!

محقق در پایان درباره این سریال عنوان کرد: امیدوارم با تولید این سریال نگاه جدیدی به جامعه دهیم که در فضاهای فرهنگی و اجتماعی مردم را آگاه کند تا برای جامعه مفید باشد. رسالت این سریال رسیدن به یک سری اهداف و الگوهای اخلاقی است تا حتی شده یک نفر از این مجموعه چیزی بیاموزد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است