لئا سیدو به کرونا مبتلا شد/ حضور در کن در هاله‌ای از ابهام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۸

لئا سیدو به کرونا مبتلا شد/ حضور در کن در هاله‌ای از ابهام

لئا سیدو بازیگر مشهور فرانسوی که چهار فیلم هم در جشنواره کن 2021 دارد به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، لئا سیدو بازیگر مشهور فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا شد و حضور وی در هفتاد و چهارمین جشنواره کن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

او امسال برای جشنواره فیلم کن برنامه شلوغی دارد؛ جایی که او در چهار فیلم در آن حضور دارد. حالا آزمایش کرونای او مثبت است و ممکن است او از بالا رفتن از پله‌های کن محروم شود.

او در حال حاضر منتظر دستورالعمل پزشک خود است تا بداند آیا می‌تواند به جشنواره فیلم کن برود که در آن باید چهار فیلم را ارائه دهد یا نه؟

نماینده این بازیگر گفت که لئا واکسینه شده و بدون علایم است اما چند روز پیش جواب آزمایش او مثبت شد.

لئا در جشنواره امسال چهار فیلم برای اکران دارد؛ فیلم‌های The French Dispatch ساخته وس اندرسون، The Story of My Wife ساخته ایلدیکو انیدی، France ساخته برونو دومون و Deception ساخته ارنو دپلشن. ساخته وس اندرسون در روز دوشنبه، ساخته ارنو دپلشن در روز سه‌شنبه، ساخته ایلدیکو انیدی در چهارشنبه و ساخته برونو دومون در روز پنجشنبه در جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهند آمد.

جشنواره امسال تحت شرایط سخت بهداشتی برگزار می‌شود، استفاده از ماسک در طول جشنواره اجباری است و برای حضور در جشنواره مجوز بهداشتی و گواهی واکسیناسیون اجباری است. همچنین سیستم گسترده ای از آزمایشات سریع و رایگان نیز به کار گرفته شده است.

زهرا غفوری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است