بررسی راهکارهایی برای کنترل خشم در «۹۹ درجه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹

بررسی راهکارهایی برای کنترل خشم در «۹۹ درجه»

برنامه «99 درجه» پنجشنبه 24 تیرماه به بررسی پرونده قضایی مرد معتادی اختصاص دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «۹۹ درجه» رادیو سلامت پنجشنبه ۲۴ تیرماه این هفته ساعت ۱۴ و پنج دقیقه در به بررسی پرونده قضایی مرد معتادی اختصاص دارد که به دلیل پرخاشگری ناشی از کنترل خشم در زندان به سر می‌برد.

این برنامه در قالب مجله‌ای با محوریت مدیریت خشم در گروه بهداشت و روان رادیو سلامت تولید و روانه آنتن می‌شود. در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از نداشتن کنترل بر خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می‌شوند و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه علت مشکلات آن‌ها شناسایی می‌شود.

در برنامه روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه پرونده مرد معتادی بررسی می‌شود که به دلیل اعتیاد و پرخاشگری به خانواده‌اش آسیب زده است. در این برنامه لادن فتی روانشناس و مشاور خانواده و مهرنوش دارینی روانپزشک حضور دارند و ضمن بررسی پرونده به شنوندگان آموزش می‌دهند که چطور خشم خودشان را کنترل کنند زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

آیتم «یک» به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است اختصاص دارد. آیتم «خشم در مشت» راهکارهای کنترل خشم را آموزش می دهد. آیتم «خشم و هیاهو» موضوع رفتارها و هیجان‌های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سارا شریفی تهیه کننده و حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است