«تنهایی» و «ثمین و شمس» روی آنتن رادیو نمایش و رادیو جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶

«تنهایی» و «ثمین و شمس» روی آنتن رادیو نمایش و رادیو جوان

مجموعه های نمایشی «تنهایی» و «ثمین و شمس» از آنتن رادیو نمایش و جوان پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، این هفته ۲ مجموعه نمایشی «تنهایی» و «ثمین و شمس» از آنتن رادیو نمایش و جوان پخش می‌شود.

نمایش رادیویی «تنهایی» درباره پسر جوانی است که در آستانه ازدواج است اما به دلیل عصبانیت و تندخویی که دارد، نامزدش قرار ازدواج را بر هم می‌زند و…

مجموعه نمایشی «تنهایی» به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی فاطمه حسنوند، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی زاده، کارگردانی محمد پورحسن، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی محمد پورحسن، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، ماندانا اصلانی، فریبا طاهری، نازنین مهیمنی، رضا عمرانی، صفا آقاجانی و نگین خواجه نصیر هر روز ساعت پنج صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۵ همان روز است.

همچنین مجموعه نمایشی «ثمین و شمس» به تهیه‌کنندگی مهدی نمینی مقدم و کارگردانی محمد پورحسن هر روز ساعت ۲:۳۰ از رادیو نمایش و رادیو جوان پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ از رادیو نمایش تکرار می‌شود.

داستان این نمایش درباره بخشی از تاریخ دیلمیان و ارادت آنان به علمای شیعه است.

سعید تشکری باغدار نویسندگی آن را برعهده دارد و شهلا دباغی سردبیر آن است.همچنین هنرمندانی چون رضا عمرانی، امیر فرحان نیا، حمید یزدانی، میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، عباس توفیقی، فریبا طاهری، مینا شجاعی به عنوان بازیگر، نرگش موسی پور افکتور، علی حاجی نوروزی و حیدر صفدری صدابرداران این مجموعه رادیویی هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است