بازی من در «روزگار جوانی» تمام شد/ انتشار «جیران» هم‌زمان با فیلمبرداری | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۸
سیاوش چراغی‌پور در گفتگو با صبا:

بازی من در «روزگار جوانی» تمام شد/ انتشار «جیران» هم‌زمان با فیلمبرداری

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون از پایان بازی خود در سریال «روزگار جوانی» و ادامه داشتن فیلمبرداری «جیران» خبر داد.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد و گفت: درحال حاضر بازی من در سریال «روزگار جوانی» به پایان رسیده است چون به عنوان بازیگر مهمان در این پروژه حضور داشتم.

او افزود: این سریال به سال‌های دهه هفتاد برمی‌گردد و من زمانی که خبر ساخت دوباره آن را شنیدم و سپس به من برای بازی در آن پیشنهاد شد بسیار خوشحال شدم و از این پیشنهاد استقبال کردم.

این بازیگر درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: قصه این سریال هم تقریبا مانند همان سریال دهه هفتادی که در ذهن همه ما مانده است پیش می‌رود اما این بار پنج جوان دیگر در یک خانه زندگی می‌کنند که بیوک میرزایی که تنها بازیگر از سری اول این سریال است، به عنوان صاحبخانه این پنج جوان در سریال حضور دارد. من و لاله صبوری نیز نقش پدر و مادر یکی از این جوان‌ها را برعهده داریم.

او افزود: «روزگار جوانی» حال و هوای طنز دلنشینی با خود به همراه دارد و امیدوارم همانقدر که ما سر ضبط کار از بازی در این سریال لذت بردیم مردم هم با دیدن آن لذت ببرند.

چراغی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بازی در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی بیان کرد: بازی من در «جیران» همچنان ادامه دارد چراکه این سریال یک پروژه تقریبا یک سال و نیمه است و الان نزدیک به ۵ ماه است که ضبط آن کلید خورده است.

او افزود: هم‌زمان با فیلمبرداری سریال، گروه در تلاش هستند که چند قسمت ابتدایی کار را آماده کنند تا هرچه زودتر به پخش برسانند تا کار هم‌زمان با ضبط به دست مخاطبان برسد.

بازیگر سریال «جیران» درباره این مجموعه گفت: این سریال ۳۰ قسمتی قصه به شدت جذاب و گیرایی دارد و حسن فتحی با وسواس و دقت زیادی مشغول کارگردانی این سریال است. بازیگران توانمندی در این پروژه حضور دارند و لوکیشن‌های مختلفی که برای فیلمبرداری انتخاب شده همه برای این است که سریالی قابل قبول به مردم ارائه شود.

چراغی‌پور درباره نقش خود در این سریال تاریخی توضیح داد: نقشی که در سریال «جیران» بازی می‌کنم، کاراکتری است که از ابتدا تا انتها در سریال حضور دارد و از نقش‌های اصلی سریال محسوب می‌شود.

بازیگر فیلم کوتاه «دم اژدها» درباره حضور در یک فیلم کوتاه خبر داد و گفت: من همیشه از فیلمنامه‌های خوب در سینمای کوتاه استقبال می‌کنم و این شاخه از سینما برای من همیشه جذاب است چراکه به شدت به رسالتی که فیلم کوتاه بر دوش دارد اعتقاد دارم و فیلم‌های کوتاه ایرانی الان در عرصه جهانی نیز از سینمای بلند داستانی ما هم پیشی گرفته و بسیار موفق عمل کرده است.

او افزود: جوانان خلاقی در این عرصه حضور دارند که کار کردن با آن‌ها بسیار لذت بخش است. در طول سال چند فیلمنامه کوتاه برای من ارسال می‌شود که من با در نظر گرفتن پروژه‌های دیگری که درحال بازی در آن‌ها هستم سعی می‌کنم در ۲ یا ۳ فیلم کوتاه بازی کنم. فیلم کوتاهی که به تازگی قرار است در آن بازی کنم نیز یکی از همین جوانان خلاق کارگردانی می‌کند و فعلا تست گریم آن انجام شده و به زودی فیلم مقابل دوربین می‌رود.

چراغی‌پور در پایان عنوان کرد: درحال حاضر فیلم سینمایی «فصل آلوچه‌های سبز» به پایان رسیده و در آخرین مراحل فنی قرار دارد و فیلم سینمایی «لب خط» نیز در نوبت اکران است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است