جلسه اعضای شورای صنفی نمایش با استاندار تهران/ نگذارید سینماها تعطیل شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۰
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا؛

جلسه اعضای شورای صنفی نمایش با استاندار تهران/ نگذارید سینماها تعطیل شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش از جلسه اعضای این شورا با استاندار تهران، با هدف پیشگیری از تعطیلی سینماها خبر داد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، درباره جلسه روز گذشته ۱۷ تیرماه اعضای این شورا با استاندار تهران گفت: روز گذشته اعضای شورای صنفی نمایش همراه با آقای سرتیپی رییس کانون پخش‌کنندگان به عنوان نمایندگان بخش خصوصی، ملاقاتی با آقای بندپی استاندار تهران داشتند.

وی محتوای این جلسه را این‌گونه بیان کرد: در این جلسه اعضای شورا گفتند که در ۱۷ ماه گذشته از آغاز بحران کرونا، سینماها، دفاتر پخش و تهیه‌کنندگان چقدر دچار ضرر و زیان شدند و سینماها هر زمان که فعالیت داشتند، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را دقیقا رعایت کردند.

شایسته افزود: اعضای شورا همچنین با توجه به بیکاری کارکنان در صورت تعطیلی سینماها و سایر تبعات غیرقابل جبران این اتفاق، درخواست کردند که استاندار تهران اجازه تعطیلی سینماها را ندهد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: آقای بندپی نقطه‌نظرات اعضای شورای صنفی را شنیدند و به نظر می‌رسد که نظر ایشان در این باره مثبت است.

مرتضی شایسته در پایان گفت: طبق نظر ایشان، مقرر شد اعضای شورای صنفی طی نامه‌ای این موارد را برای استانداری بیان کنند. من در مجموع این جلسه را مثبت و سازنده ارزیابی می‌کنم.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است