«خانه‌ای برای پرواز» را ۲۵ شهریور روی صحنه می‌برم/ معرفی بازیگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
مجید کاظم‌زاده در گفتگو با صبا:

«خانه‌ای برای پرواز» را ۲۵ شهریور روی صحنه می‌برم/ معرفی بازیگران

یک کارگردان تئاتر اعلام کرد «خانه‌ای برای پرواز» عنوان نمایشی درباره شهید عسگری است که 25 شهریور در شهر رشت روی صحنه خواهد رفت.

مجید کاظم زاده کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره کارهایش در حوزه تئاتر اظهار کرد: نمایش «خانه‌ای برای پرواز» را برای هفته دفاع مقدس در شهر رشت روی صحنه خواهم برد. این نمایش دو سال است که آماده اجراست، اما به دلیل بیماری کرونا زمانی برای اجرای آن پیش نیامد.

کارگردان «سرخ سوزان» افزود: قصه این تئاتر، برگرفته از واقعیت است و ترور اولین شهید روحانی، روایت این کار خواهد بود. «خانه‌ای برای پرواز» دو روز پایانی زندگی شهید عسگری را روایت می‌کند.

به گفته وی، یک ماه قبل از شروع اجرا، تمرین این کار را با بازیگران آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: «خانه‌ای برای پرواز» طراحی صحنه بزرگ خواهد داشت چون فرزندان این شهید در شهر رشت زندگی می‌کنند، پس لازم است کاری که درباره پدر شهیدشان اجرا می‌شود بالاترین کیفیت را داشته باشد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه بازیگران تمام از هنرمندان حرفه‌ای خواهند بود، بیان کرد: محمد رسائلی، مهرداد آبسالان، مسعود میر‌ابوالقاسمی و پارمیدا علیزاده هنرمندان حاضر در این نمایش هستند. درضمن محمد رسائلی بازیگر نقش شهید عسگری در جشنواره‌های متعدد تئاتر، عنوان بهترین بازیگر را کسب کرده است.

کاظم زاده در پایان اعلام کرد: این نمایش ۷۰ دقیقه ای قرار است ۲۵ شهریور تا ۱۰ مهر در سالن «خاتم الانبیا» رشت اجرا شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است