ابتلایم به کرونا فیلمبرداری را به تعویق انداخت/ بازنویسی فیلمنامه «بازی انتخاب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
کارگردان «بازی انتخاب» در گفتگو با صبا:

ابتلایم به کرونا فیلمبرداری را به تعویق انداخت/ بازنویسی فیلمنامه «بازی انتخاب»

کارگردان و تهیه‌کننده سریال «بازی انتخاب» از آخرین وضعیت این مجموعه خبر داد.

علی یاور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سریال «بازی انتخاب» که قرار است به زودی برای پخش در یکی از پلتفرم‌ها مقابل دوربین رود، درباره  آخرین وضعیت این مجموعه ۳۰ قسمتی گفت: درحال حاضر مشغول آخرین بازنویسی‌های فیلمنامه هستیم. از آن جایی که این سریال فضایی عاشقانه و معمایی دارد و سریال‌های تولید شده برای پلتفرم‌ها نیز در نزدیکی به همین فضا ساخته شده‌اند به همین دلیل کمی حساسیتمان برای ارایه قصه‌ای نو افزایش پیدا کرده است.

این کارگردان با اشاره به اینکه هم‌زمان با آخرین بازنویسی‌های فیلمنامه، مشغول انتخاب بازیگران «بازی انتخاب» نیز بوده‌اند، بیان کرد: ۴ بازیگر اصلی انتخاب و با آن‌ها قرارداد بسته شده و حضورشان در سریال قطعی است اما به دلیل اینکه بازی بعضی از آن‌ها در پروژه‌های دیگر به پایان نرسیده است امکان اعلام اسامی آن‌ها را نداریم اما به زودی با پایان بازی آن‌ها در پروژه‌های قبلی خود نامشان را اعلام می‌کنیم.

یاور با اشاره به اینکه قرار بوده است هم‌زمان با آخرین مراحل بازنویسی فیلمبرداری را هم شروع کنند، توضیح داد: از ابتدا قرار بر این بود که کار را ۲۵ تیرماه کلید بزنیم اما فعلا ۲ هفته به دلیل پنجمین پیک کرونا کار را تعطیل کرده‌ایم و پیش از آن نیز به دلیل ابتلای خودم به این بیماری مجبور به توقف پروژه شدیم.

او افزود: متاسفانه روند بیماری برای من کمی سخت بود و پس از ۱۱ روز استراحت مطلق الان چند روزی است که حال بهتری دارم و مشغول پیگیری کارهای سریال هستم. با توجه به شرایط این بیماری نمی‌دانم به دومین تاریخی که برای شروع فیلمبرداری مشخص کرده‌ایم و آن ۲۰ مرداد است، می‌رسیم یا نه.

کارگردان «بازی انتخاب» در پایان نیز درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری این سریال عنوان کرد: لوکیشن‌های این سریال تهران، شمال ایران و بخشی از آن هم خارج از ایران است. برای سکانس‌های خارج از ایران از ابتدا قصدمان سفر به استانبول بود و از آن جایی که از نظر بیماری کرونا و واکسیناسیون، ترکیه وضعیت خوبی دارد احتمال می‌دهم که تغییری در آن رخ ندهد.

برخی از عواملی که تاکنون حضورشان در «بازی انتخاب» قطعی شده است عبارتند از: دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، برنامه‌ریز: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: احسان روناسی، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، مدیر تولید: حمید احمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است