سریالی با محوریت مهدویت می‌سازم/ فقط طنزهای دم دستی در سینما فروش خوبی دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
محسن علی‌اکبری با صبا مطرح کرد؛

سریالی با محوریت مهدویت می‌سازم/ فقط طنزهای دم دستی در سینما فروش خوبی دارند

محسن علی‌اکبری از ساخت سریال جدیدی با محوریت مهدویت خبر داد و وضعیت سینما را در درحال حاضر پر ضرر تشریح کرد.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: قرار است سریالی با محوریت مهدویت تولید کنم؛ چراکه در این چهار دهه تا به حال هیچ فیلم و سریالی با این مضمون در تلویزیون کار نشده است.

او افزود: در این سریال قرار است زندگی امام حسن عسکری (ع) و امام زمان (عج) مورد توجه قرار گیرد و به همین علت از چند نویسنده دعوت به کار کرده‌ام برای اینکه تعدادی طرح و سیناپس در این باره بنویسند تا به سیما ارجاع دهم. به محض تایید شدن یکی از طرح‌ها نگارش سناریو به شکل کامل آغاز شود.

این تهیه‌کننده درباره فیلمسازی در سینما گفت: با توجه به ازدحامی که در صف اکران فیلم‌های سینمایی وجود دارد، فیلمسازی در حوزه سینما چندان مطلوب نیست، به‌ویژه که نزدیک به ۳۰۰ فیلم هم اکنون آماده پخش است. با این توضیح فیلمی که می‌خواهد روانه پرده سینما شود، باید زمانی دو یا سه ساله را برای اکران منتظر بماند که این روند نیز برای سرمایه‌گذار پذیرفتنی نیست.

علی‌اکبری در پایان تاکید کرد: بسیاری از دوستانی که اقدام به تولید فیلم سینمایی کرده‌اند، متاسفانه ضررهای مادی را متقبل شده‌اند. البته فیلم‌های طنز دم دستی خارج از این قاعده هستند چراکه همیشه فروش خود را دارند، اما تهیه‌کنندگانی مانند من تهیه‌کنندگی چنین آثاری را بر عهده نمی‌گیرند.

این تهیه‌کننده پیش‌تر نیز از ساخت یک سریال ۴۴ قسمتی با نام «الف دزفول» به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده خبر داده بود. قصه «الف دزفول» در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و به مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک باران عراق می‌پردازد، که باتوجه به گفته‌های این تهیه‌کننده این سریال امسال مقابل دوربین می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است